Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt hyviä vinkkejä synnytyksen käynnistymiseen! :D

Vierailija
11.07.2011 |

Alkaa jo tympiä tämä norsuolo näin helteillä. Ja lapsetkin on sopivasti mummolassa pari päivää (ihan juuri siksi, että jos sattuisi vauva tulemaan nyt mummon lomapäivien aikana..) Niin nyt kaikki hyviksi havaitut keinot kehiin niin saadaan vauva maailmaan parin päivän sisään! PS. Seksiä on jo kokeiltu tänään, niin sitä ei tarvi ehdottaa. :)

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reipasta kävelyä ja sain kuin sainkin supistukset alkamaan.. nyt oon kätilön mukaan "sormen verran auki" ja vieläkin supistelee noin vartin välein :)

iiks, saas nähä koska syntyy! rv 40+5

Vierailija
22/53 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänää naikkarilla sanottiin et kaula on kokonaan jo hävinny, mut et kohdunsuu on sielä aika kaukana, vaikkakin jo pehmennyt jonkun verran.. hittoku toivon et nää supistukset nyt tihenis ja pahenis, jotta pääsis synnyttämään!! :)

t.29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä reipasta kävelyä, niit et kädet liikkuu/heiluu sivuilla kunnolla ja ponnari heiluu päässä :) ja pieni hiki pintaan!

Vierailija
24/53 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin miettinyt sopivan syntymäpäivän ja edellisenä päivänä sanoin masulle, että huomenna olis hyvä syntyä.

yöllä alkoi supistukset ja vauva syntyi haluttuna päivänä.

eli auktoriteettia kehiin vaan, tehdään niinkuin äiti käskee!

Vierailija
25/53 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin miettinyt sopivan syntymäpäivän ja edellisenä päivänä sanoin masulle, että huomenna olis hyvä syntyä.

yöllä alkoi supistukset ja vauva syntyi haluttuna päivänä.

eli auktoriteettia kehiin vaan, tehdään niinkuin äiti käskee!

kun ei oo toiminu viimmeseen viikkoon!!! Eka yritin kummisedän synttäripäiväksi,sitten ihan omaa syntymäpäivää...mut ei perhana ei tuu niin ei tuu ulos!!!

t.se rv39+5

Vierailija
26/53 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli toi edellinen 34?

Vierailija
27/53 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tein samana päivänä, aamuyöllä meni vedet.

Vierailija
28/53 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeellä liian aikasin. toi auktoriteettikin alkaa toimia vasta rv40 jälkeen. sitä ennen valta on haikaralla.

t. auktoriteetti-äiti

Vierailija
29/53 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saas nähä toimiiko, kerroin vauvalle et olis hyvä syntyä ens yönä :D supistuksia ollu kohta 20h, ja viikoilla 40+5 mennään :)

tuun aamulla kertomaan miten kävi :D

Vierailija
30/53 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

akupunktio ei ainakaan vielä ole vaikuttanut ollenkaan.. ketuttaa vaan lähinnä ku mitään ei tapahdu..

yöllä kyllä oksensin, ja tuntu vatsassa niin kummalliselta että olin ihan varma että synnytys on aamuun mennessä käynnistyny, mut ei..

eli tosiaan lisää vinkkejä kiitos!! jokus luin muuten jostain et joku oli päivän juonu PELKKÄÄ PIIMÄÄ ja saanu sillä synnytyksen käynnistymään :O kukaan kuullu vastaavaa??

Vierailija
31/53 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joku ei siis ollu syöny mitää, vaan ja ainoastaan juonu sitä piimää päivän..

Vierailija
32/53 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun lapsi on valmis..tai sitten joillain se ei ala itsestään ollenkaan. Itse olen synnyttänyt 42+0 ja 41+5, molemmat käynnistettyjä. Näinkin käy, ennen kivisotia meikäläiset olisivat kuolleet jo sitä ensimmäistä synnyttäessään koska oma keho ei saa synnytystä käyntiin. Kaikki on todellakin kokeiltu noina HELVETIN tuskaisina viimeisinä viikkoina, ei auta, ja uskokaa ettei silloin kiinnosta kuulla kertaakaan keneltäkään "ettei yksikään ole sinne jäänyt..."

Vierailija
33/53 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka halus hyppiä trampoliinilla :)

Vierailija
34/53 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos viikkoja alkaa olla kasassa noin 40, niin tää konsti on ihan varma nakki. Parin viikon sisään syntyy. Takuulla.

Vierailija
35/53 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se laps tulee sitten kun on siihen valmis. Ei siihen mitkään risiinipljyt tai SSS auta, ne saa vaan aikaseks harjoitussupistuksia. Pahimmassa tapauksessa jos rehkii liikaa, voi lapsella olla hätä. Kuristuu pian napanuoraansa jos liikaa hyppii. Levätkää ja kerätkää voimia synnytykseen hyvät mammat! kyllä se sieltä tulee kun on tullakseen, ei kukaan sisään oo jääny!

Mulla ei ole mikään hirmuinen kiire vaavia maailmaan saattaa, olkoon mahassa vielä. Mutta tuo lausauhdus, että ei kukaan ole mahaan jäänyt, alkaa jo ärsyttää myös mua. Nimittäin kehitysmaissa yhä ja edelleen on mahdollista, että vaavi jää sinne masuun, ja sitten kuolee sekä äiti, että lapsi. Se, että meillä on lääketieteellinen apu tarjolla sitä tarvitseville, ei ole itsestäänselvä asia kaikkialla.

Vierailija
36/53 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma ei edisty.

Vierailija
37/53 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parafiiniöljyä muutama ruokalusikallinen...

Vierailija
38/53 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
39/53 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako parafiiniöljy tai risiiniöljy samalla tavalla, mutta minulle tuli rv. 38 kunnon vatsatauti, ja synnytys käynnistyi seuraavana yönä, kun olin kunnolla yökkinyt ja ripuloinut koko iltapäivän ja illan. Oli siis vatsapöpö kyseessä kun mieskin sairasti sen ennen minua. Voihan se olla että tilanne oli kypsä muutenkin, mutta vatsatauti selvästikin käynnisti synnytyksen, mitään merkkejä ei ollut ennen sitä havaitavissa.

Vierailija
40/53 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua. Mulla nyt rv 39+5 ja ihan maailman parhaita aikoja elän. RAKASTAN tätä olotilaa ja näitä päiviä ihan 100%! En raaskisi milllään luopua vatsasta reilun 2 viikon sisällä. Jokainen päivä on ihana ja jännittävä, kotona jo kolme lasta (syntyneet rv 42) ja heidän kanssaan tehdään kaikkea kivaa ja jännitetään milloin vauva tulee. Olo on TÄYDELLINEN - sekä fyysisesti että henkisesti.

Miksi teette näistä päivistä itsellenne jotain helvettiä. Kun voisitte nauttia ja olla onnellisia???