Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatuksia, naiset

Vierailija
11.07.2011 |

Mitä naiset ajattelette sellaisesta tilanteesta, että esim työpaikkanne siivooja tai urheiluhallin kassan takana seisovalla miehellä näkyy seisokki housujen läpi, kiihotutko? millasia ajatuksia mieleesi tulee? olisitko valmis pikaiseen?

itse kun kassalla on hiljaista tykkään katsella netistä vähän jotain kiihoketta, ja sillon tällön kun naisasiakas tulee kassalle ja nousen koneelta hänen katseensa kiinnittyy sepaluksen kohdille, se on tavallaan kiihottavaa ja jos naiselta tulisi pienikin vihjaava katse niin olisin oitis valmis tyydyttämään hänet

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen verran antieroottinen ilmestys, että jos näkisin hänellä seisokin, kokisin sen epämiellyttävänä.

Yleensä ottaen pullottava etumus on mielenkiintoinen katsemagneetti. Pistää arvailemaan, mitä sieltä löytyisikään, jos... Mutta pikaiseen en usko pystyväni. Tosin itse olen työssäni kerran törmännyt asiakkaaseen, joka oli uskomattoman häkellyttävän miehekäs, leveä hymy, intensiivinen katse, parransänki ja ääni..

Ja voisin vannoa, että hänelle tuli seisokki myös lähelleni. Jos tuo mies olisi tehnyt röyhkeitä, esimerkiksi suudellut, tai kouraissut tai sanonut suoraan, että haluan panna sua, niin olisin ollut pöksyt märkänä välittömästi.

No se oli silloin se. Sen jälkeen en ole työelämässä outoon magnetismiin törmännyt ja hyvä niin. :) Mutta veikkaanpa, että aika harvassa on naiset, jotka alkais sun kanssa panemaan siinä saman tein vain siksi, että näkisivät sun seisokin housujen läpi. Se vaatii se halukkuus muutakin. Niin kuin varmaan tiedät. Tai ainakin toivon, että tiedät.

Vierailija
2/6 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vaatiihan se todellinen toteutus jo oikeestaan enemmän, mutta haaveileeko joku nainen ylipäänsä sellasesta tilanteesta? jos nyt vaikka sattuis just panettamaan oikeen kunnolla, ni eikö siinä ois jo aika kova houkutus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullottava etumus mielenkiintoa ja mielikuvitusta herättelee..... tekoihin en ehkä silti ryhtyisi, ainakaan suoraa, mut flirttiin varmasti jos ulkonäkö on kohdillaan

Vierailija
4/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskonut naisten menevän noin "törkeään" moni nimittäin taasen pilkkaa pullotusta sitten selän takana

Vierailija
5/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tahtotilaa jatkuvasti, ei tulisi mieleenkään ottaa keneltäkään satunnaiselta.

Vierailija
6/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mun ajatus jos huomaisin. En kyllä teitä normaalisti sinne katsele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä