Sisäpiirin tieto demareiden skandaalista
Varma tieto. Mikkel Näkkäläjärvi on IS:n uutisen merkittävää valtaa käyttänyt puoluevirkailija. Mikkel on alkanut silittää mirriä rääkkäämisen sijaan.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011750843.html
Kommentit (10)
Jotakin demaria oli suden metsästys ottanut niin koville että eronnut puolueesta.
Kaikki tuolla on yhtä ja samaa paskaa. Persuista vassareihin,samaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Anteex pyyntö riittää🤣
Tiedätkö mistä tunnistaa persun?
Yhdyssanavirheestä. 🤣
No on totta tai ei, semmoisesta psykopaarista uskon mitä vaan. Niin ja todettakoon että olen sdp:tä äänestävä itse.
Täytyy vaan ihmetellä miten tuollanen psykopaatti-sadisti ei ole kokoomuksen kirjoilla, missä se olisi ihan hyve että kiduttaa eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Jotakin demaria oli suden metsästys ottanut niin koville että eronnut puolueesta.
Meillä sai 2 suden jahtaajaa potkut😂jäi isot auto ja asuntovelat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sai 2 suden jahtaajaa potkut😂jäi isot auto ja asuntovelat.
Hyvä! Siinähän miettii työttömänä veloissa että oliko niin kivaa murhata viattomia eläimiä.
Tossahan luki sanasta, sanaan samat tekstit kuin eilenkin.. Eikä näkynyt nimiö edes.
Tämmöstä tyhjää kohuako nyt leivotaan sitten sdp:stä kokkarelehdistössä, että huhutaan nyt viikkotolkulla jostain skandaaleista ilman imiä, tätä tyhjää höttöä.
Kirjottaisivat vasta sitten kun on ilmennyt kuka on käynyt kiinni tai sanonut mitä. Taitaa "terapeutti" olla itse terapian tarpeessa.
Se nyt on ihan selvä että missä on iehiä joilla on valtaa, siellä ahdistellaan naisia ja puhutaan alapäistä, eihän niistä muuhun ole kun penis vie eikä aivot.
VIIDES tapaus on joulukuulta 2019.
Silloinen Sdp:n eduskunta-avustaja joutui puolueessa tuolloin merkittävää valtaa käyttäneen puoluevirkailijan asiattoman koskettelun kohteeksi.
Puoluevirkailijan kerrotaan hivuttautuneen pikku hiljaa keskustelun aikana lähemmäs avustajaa ja lopulta alkaneen kosketella tätä reidestä.
Avustaja poistui tilanteesta, eikä ilmoittanut asiasta esihenkilölleen. Avustaja arveli, ettei hänen kertomaansa uskottaisi tai sitä ainakin vähäteltäisiin