Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuvaile ärsyttävin tuntemasi ihminen.

Vierailija
11.07.2011 |

Pitkähiuksinen, yleensä tummahkot hiukset. Ihan nätti tyttö mutta ei sellainen luonnostaan huikea kaunotar. Yrittää kompensoida sitä tälläämällä itseään jatkuvasti ja valitsee esim facebookkiin vain itseään imartelevia, ehkäpä jopa photoshopattuja kuvia itsestään.

Henkisesti tosi itseriittoinen ja tyly muille. Ei koskaan kysele mitä muille ihmisille kuuluu, puhuu vain itsestään. Jostain syystä vaikuttaa tosi epäluotettavalta. Siksi aika monet suorastaan välttelevät hänen seuraansa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpea mimmi, joka valehtelee ja vainoaa minua. Kuvittelee olevansa jotakin, menestyvä, kaunis ja rikas. Photoshopatut kuvat fb:ssä, luonnossa rumin tuntemani ihminen ja ilkein ja pahansuovin. Takana vääriä ilmiantoja, juoruja ja panettelua. Jokainen uimamaisterin ym. titteli cv:ssä ja käyntikortti ojennetaan jokaiselle uudelle tuttavuudelle. Vuosia vihannut ja vainonnut jo.

Vierailija
22/51 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi on sellainen joka hölöttää ihmisten päälle, kertoo samat jutut kymmenen kertaa tunnin aikana, kertoo liian yksityisiä juttuja, kyselee liian henkilökohtaisia juttuja (ollaan tavattu kaksi kertaa, eikä ymmärrä, vaikka olen sanonutkin suoraan, että en halua avautua sellaisista asioista).

On vähän liian tunkeutuva siis.

Hössöttää ja häseltää kokoajan.

Hän on _tällähetkellä_ ärsyttävin.

Vierailija
24/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekopyhä näsäviisas, aina kommentoimassa jotain elämää suurempia viisauksia muille. Omat mielipiteet ovat muka muita parempia ja oikeampia.

Lisäksi kyseinen ihminen on ikäänsä nähden epäkypsä, naiivi ja muuten vain typerä. Ja täysin WT, vaikka esittää parempaa. Perheellä on nen-loppuinen sukunimi ja lapsella hienosteleva, ulkomaalainen etunimi.

Yäk.

Vierailija
25/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää esim. kivankovaa että mä olen voinut tosi huonosti ja ollut sairas viimeisimmässä raskaudessa koska mulla oli raskausdiabetes!?

Sama ihminen kuvittelee tietävänsä meidän perheen raha-asiat, se jos mikä on outoa.

En myösskään oikeesti ole kiinnostunut hänen seksielämästä tai sen puuttesta niin että joka kerta ne pitää puida läpi. Etsiin piilomerkityksiä jostain ihan tavallisista hänelle sanotuista asioista ja niitä sitten pohtii huolella.

Erittäin lapsellinen tapaus ollakseen liki nelikymppinen nainen. Puhuu paljon itsestään eikä pahemmin kuuntele toisia.

Vierailija
26/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu, puhuu, puhuu taukoamatta. Jos joku muu aloittaa keskustelun jostain, hän hyvin nopeasti ja jonkun ontuvan aasinsillan kautta kääntää juttelun itseensä ja omaan elämäänsä. Ei tajua, että kukaan ei jaksa kuunnella. Mua aina naurattaa sivusta tarkkailla, kun näen puhekumppaninsa lasittuneen katseen ja jähmeän hymyn.

Tällä naisella ei myöskään ole mitään sosiaalista kontrollia, vaan kyselee tosi henkilökohtaisia asioita, usein muiden ihmisten seurassa, ja saa näin aikaan kiusallisia tilanteita.

Ei ikinä ymmärrä, että ihmisillä voi olla erilaisia tapoja tai erilaisia arvoja elämässä.

Vierailija
27/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vihreät ja vasurit. Noita molempia yhdistää mieletön itsekritiikin puute, itserakkaus, minä minä minä, olen aina oikeassa, tiedän kaiken. En ole tavannut kummastakaan ryhmästä yhtään miellyttävää ihmistä :(

Vierailija
28/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttava, joka ärsyttää minua suunnattomasti. Itse todellä häpeän tätä ärsyyntymistäni, mutta en voi sille mitään: kyse on jonkin sortin "kemiasta", kaikki mitä hän sanoo tai tekee, ärsyttää minua suunnattomasti.

Tämä tuttavani on mies, hieman sellainen "kersantti nappulamainen". Jopa ulkonäöltäänkin. Siis sellainen vähän nössön näköinen ja oloinen, joka yrittää olla alfaurosten kingi. Hänen käytöksensä on sellaista, että tekee jotain "hienoa" (esim. käy sukelluskurssin) ja puhuu siitä kovaan ääneen. Samalla hänen elekieli kuitenkin paljastaa, että hänen tekisi mieli huutaa: "onhan se hienoa, onhan?? Oonhan mä nyt cool, oonhan?"

Tämä kyseinen henkilö yrittää olla erittäin urheilullinen, mutta saattaa listata urheilusuoritukseksi (heiaheiassa) esim. ikkuinoiden pesun! Siis kuka normaali ihminen listaa ikkunoiden pesun / imuroinnin / maalaamisen urheilusuoritukseksi? (joo, ikkunoiden pesu voi olla rasittavaa ja sen jälkeen voi väsyttää ja palaahan siinä kaloreitakin, mutta ei se URHEILUA ole!! prkl!1 :D) Ja kun kyse ei ole yhdestä eikä edes kahdesta kerrasta, vaan ihan viikottain toistuvasta ilmiöstä. Ja kaikkein ärsyttävintä on, kun hän ylpeilee sillä, kuinka monta tuntia viikossa on tullut taas "URHEILTUA".

(aarghh, taas alkoi ärsyttämään :D)

Nuo olivat tietysti ääriesimerkkejä, mutta tietynlainen pätemisen tarve hänellä on asiassa kuin asiassa. Noista ääriesimerkistä ärsytys on levinnyt melkeinpä kaikkeen mitä hän sanoo tai tekee -omaksi noloudekseni. Enää en pysty suhtautumaan oikein neutraalisti mihinkään hänen juttuihinsa, vaan huomaan ärsytyskynnykseni ylittyvän nopeasti :/. Onneksi sentään osaan hillitä itseni (puhisen sitten itsekseni jälkeenpäin), eikä minun tarvitse olla hänen kanssaan kovinkaan usein tekemisissä, mutta ärsyttävä hän silti on!

(kiitos, vähän helpotti)

Vierailija
29/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi on sellainen joka hölöttää ihmisten päälle, kertoo samat jutut kymmenen kertaa tunnin aikana, kertoo liian yksityisiä juttuja, kyselee liian henkilökohtaisia juttuja (ollaan tavattu kaksi kertaa, eikä ymmärrä, vaikka olen sanonutkin suoraan, että en halua avautua sellaisista asioista). On vähän liian tunkeutuva siis. Hössöttää ja häseltää kokoajan. Hän on _tällähetkellä_ ärsyttävin.

Vierailija
30/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-asuu pääkaupunkiseudulla on hyvin ylpeä siitä, tuo sen myös ilmi sellaisten ihmisten seurassa jotka ovat jostain v***n landelta.

-opiskelee korkeakoulussa, ja korostaa myös sitä aina jos puhutaan jotakin töistä tai opiskelusta

-puhuu stadin slangia, siis ihan koko ajan. argh.

-on huoliteltu ja laittaa itseään, ihan hyvännäköinen oikeastaan mutta ylpeä luonne pilaa mielestäni ulkonäön.

-arvostelee mielellään muiden ihmisten tekemisiä ja omaisuutta esim. autoja, asuntoja jne.

-ainiin, jättää mainitsematta keskusteluissa aina omat puutteensa, joita kuitenkin tiedän olevan melkoisesti.

-yrittää esittää poikkeavansa jotenkin valtavirrasta, olevansa siis jotain erikoista vaikka minun mielestäni hänen elämässään ei ole mitään sen ihmeellisempää kuin muillakaan.

johan alkoi taas ärsyttää. onneksi tavataan tosi harvoin.

Voiko tuota enää paremmin sanoa, noi snadinpeelot on kyllä ihan oma lukunsa, siellä ei montaa täyspäistä ja mukavaa ihmistä asu. 7 vuotta asuimme siellä ennen kuin muutimme ulkomaille ja on edelleen koko elämäni vittumaisimmat ihmiset kyseessä, ei ole paskempaa sakkia löytynyt :) Heiltä puuttuu itsetunto, kamala pönkitys koko ajan asialla, jolle muut nauraa.

Vierailija
31/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon, että joudun kohta vaihtamaan työpaikkaa, koska hermoni menee.

Hän on epävarma ja 0-itsetunnolla varustettu keski-ikäinen nainen, joka yrittää omalla loputtomalla touhuamisella miellyttää kaikkia. Hän voi tehdä ja hän voi mennä ja hän voi jäädä pidempään, että vaan kaikki tykkäisi hänestä.

Mutta kaikki välttelee tätä maailman tylsintä ihmistä, joka ei puhu itsestään mitään, mutta pahansuopaisesti kyllä kommentoi ja supisee niistä, jotka ei ole paikalla. Ja hän loputtomasti tarkkailee ja kommentoi, mitä muut tekevät. Ja kertoilee kyllä auliisti omien tuttaviensa asiat, mutta omia asioita ei joko ole tai ei ainakaan puhu niistä mitään. On sellainen ylikontrolli päällä koko ajan, ettei kukaan vaan huomaisi, että hänkin voisi tehdä virheitä tai olla inhimillinen. Mistään älykkäästä keskustelusta hänen kanssaan ei tule mitään, kun hän ei tiedä mistään mitään, mutta jos puhuttaisiin laihduttamsesta tai muista ihmisistä juoruja niin sitten juttua kyllä riittäisi.

Kontrollifriikki robotti, jossa ei ole mitään tarttumapintaa. Ja miestä ei myöskään koskaan saa (ei ulkonäön takia) koska ei kukaan jaksa noin tylsää ihmistä. Kerta kaikkiaan inhoan häntä !!!

Vierailija
32/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lähisukulainen. Esimerkkejä:

-soitan hänelle itkien, että sikiössä on jotain haittaa ja lähdetään lisätutkimuksiin. Hän vastaa, että "Voi kauheaa, koska mä olen jo kertonut sen että sä olet raskaana ja nyt sitten joudut abortoimaan" Argh.

-aina kun yritän kertoa jotain, niin hän alkaa kertoa jostain omista jutuistaan. Soitan että mulle on tapahtunut jotain, että onko sulla hetki aikaa. Vastaus: "Joo, on mulla, olin vain tekemässä pullia. Multa oli kyllä jauhot vähän loppu, joten jouduin käymään kaupassa. Arvaa, kenet muuten näin? Joo, näin Ullan ja jäimme juttelemaan. Arvaa mitä..Aih, noh nyt pitääkin hakea pullat uunista. No, heippa!"

Heh ja joo, on kyseessä mun äiti :D

Vierailija
33/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takapuoli pitkällä keikistelijä, tyyli muutenkin kuin 18-v, mielestään maailman seksikkäin ihminen, huulet teennäisesti töröllään...jokainen ilme ja ele 'tehty'

Vierailija
34/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joka miellyttää muita jatkuvasti, koska ei kestä yhtään konflikteja ja koska kaipaa niin kipeästi muiden hyväksyntää. Alunalkaen vaikuttaa ihan kivalta ja avoimelta tyypiltä, koska kertoo vakiojuttunsa ankeasta lapsuudestaan ja hullusta anopistaan. Kun häntä alkaa tuntea hiukan paremmin, huomaa että tyyppi puhuu pahaa ihan kaikista. Ei anoppi ollutkaan se hullu... Joka asiasta hän löytää huonoa ja joka ihmisestä jotain vikaa, vaikka on näennäisen positiivinen. Hän kun on itse niin surkealla itsetunnolla varustettu, niin elää toisten vioista-ne saavat hänet tuntemaan itsensä toisia paremmaksi. Ärsyttävän henkilöstä tekee se, että kun luulee tutustuneensa huipputyyppiin, käykin ilmi että on iskenyt kätensä paskaan urakalla. Pienimmässäkään asiassa henkilöön ei voi luottaa ja voi olla varma että kaikki tekemisensä kuulee väritettynä muualta.

Kuulostaa niin tutulta...

Vierailija
35/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on itsekäs, tietää aina paremmin kaikki kuin muut, hänen elämänratkaisunsa ovat olleet aina oikein, hänen lapsensa niin hyvin käyttäyviä ja oikeamielisiä. Ei vaan jaksa sitä jatkuvaa pätemisen tarvetta, ja itsensä pönkittämistä yli muiden.

Samalla on salaa patologisen kateellinen muille, yrittää jotenkin painaa toista alas, tai kokee että toinen leveilee/hienostelee/tai yrittää olla parempi, jos kertoo jotakin postitiivista elämästä mitä on tapahtunut. On tyytyväinen vain jos kertoo jostakin oman elämänvaikeudesta, tai epäonnesta tmv. negatiivisesta mitä on elämässä tapahtunut. Eli klassisen kateellinen ihminen. Juuri se kateellisuus yhdistettynä oman itsensä/lastensa jatkuvaan korottamiseen ärsyttää minua suunnattomasti. Katkera, kateellinen, eronnut + 50 nainen. Tiedän, että pohjalla on juuri tuo huono omanarvontunto ja tuntemus, että oma elämä ei ole mitään verrattuna muiden, mutta inhotaaa se hänen jatkuva kilpailuasetelma suhteessa muihin ihmisiin, miksi pitää kokoajan verrata itseään ja elämäänsä muihin??? Niin AV-Mamma meininkiä, en vain jaksa sitä reaalimaailmassa.

Vierailija
36/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän tulee vain sijaiseksi kun toinen kollegani on lomalla.

Tämä nainen ei enää ole meillä vakituisesti töissä, mutta silti olettaa että minun ja nykyisen kollegani uudet systeemit käännetään päälaelleen hänen mielikseen.

Tekee kaiken mahdollisen niin monimutkaisesti, ettei kukaan pysy perässä. Sotkee siistiksi jättämäni työpöydän koska "tykkää kun on vähän epäsiistiä"... Järjestää kaikki paperit/mapit/laatikot/näyteikkunat/telineet uudelleen ilman minkäänlaista logiikkaa ja minun ja kollegani on sitten laitettava kaikki takaisin.

Kaiken lisäksi ei kuuntele muita, puhuu ja nauraa ja laulaa itsekseen ja ylipäätään vetää jotain merkillistä roolia jatkuvasti. Seisoi vieressä vahtimassa kun laskin kassaa (olen ollut tässä työpaikassa jo melkein puoli vuotta) kun kuulemma tein sen "väärin" ja hänen systeeminsä on parempi - ja kuinka ollakaan, mahdollisimman monimutkainen.

Onneksi tätä naista ei tarvitse nähdä kuin pari kertaa vuodessa!

Vierailija
37/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-ämmä. Pahin juorukello, kenet tunnen. Asuu maalla, sikiää niin, että paikat paukkuu ja tämän ruipelo pissis mies, joka nyökkäilee ja myötäilee turpeaa vaimoaan tauotta. Taustalla huumeongelmaa ja kaikkea mistä pennikin irti lähtee, luulevat olevansa hipstereitä tms. supertrenditietoisia crocseineen ja ratsastushousuineen. Naurattaa ja säälittää, mimmillä itsetunto-ongelma, aina ollut valas ( about 165cm ja yli 70kg, nyt kai yli 100kg, fb:ssä joku reivikuva piriputken jälkeen vuodelta kivi).

Vierailija
38/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tämä ketju tuntuu kertovan enemmän teistä itsestänne. Kumma, että pitää noin toisia vihata.

Vierailija
39/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on yksi tietty henkilö, pyörii leikkipuistossa hoitolasten kanssa kuitenkaan hoitamatta heitä yhtään. Valittaa jatkuvasti jostakin ja sekaantuu kaikkiin muiden keskusteluihin. Tietää tietysti kaiken paremmin kuin kukaan muu ja ilmoittaa mielipiteensä suureen ääneen, ihan riippumatta siitä onko kukaan kysynyt. Tämä henkilö ärsyttää kaikkia muitakin puistossa käyviä...

Ei ole pitkiin aikoihin kukaan muu ärsyttänyt yhtä paljon, joskus teinipissikset ärsyttävät, mutta se menee ohi aina kun katoavat näköpiiristä.

Vierailija
40/51 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, jolla on vaihdevuosien takia kuumia aaltoja, mutta ei suostu myöntämään, että syynä ovat vaihdevuodet. On mielestään ikäistään nuorempi. Delegoi mielellään kotityöt lapsilleen. Kertoo lapsuudestaan ihmeellisiä idyllisiä juttuja, joista en ole tiennyt aiemmin, vaikka olen tuntenut hänet koululaisesta saakka. Esittää, että kaikki on hirveän hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi