11v sählä haluaa ostaa omilla rahoillaan 400 euron kameran
Rahat on omia joten periaatteessa saa käyttää ne miten haluaa mutta..............Noin kallis kamera meidän sählällä ei 95% todennäköisyydellä pysy kauaa ehjänä ja sitten pettymys tulee olemaan valtava.
Kommentit (25)
Kameran tarkoitus varmaan on se pääasia, eli harratsaako enemmän kuvausta vai haluaako vaan hienon kameran.
Jos vain haluaa hienon kameran, niin parilla sadalla saa jo aivan riittävän hyvän kuvailuun. Jos oikeasti haluaa harrastaa kuvaamista, niin tarvitsee tietytsi paremman kameran.
Eli vanhempana varmasti saat selville tuon tarkoituksen? Ja osaat arvioida onko kameralle todella tarvetta. Pitkä keskustelu myös kameran käytöstä, kuvien nettiinlaitosta yms. on varmasti paikallaan, maksoi kamera sitten 400 euroa tai puolet vähemmän.
Oma kamerani maksoi 280 euroa kolme vuotta sitten, eli nykyäään paljon parempia saa samalla hinnalla, mutta en näe ajankohtaiseksi vielä hankkia uutta.
meidän samanikäiseltä menisi kameran säästämiseen viisi vuotta.
jonkinverran palkkaa töistä( ei kuitenkaan kotitöistä) ja sitten kummit ja isovanhemmat antavat usein jo syntymäpäivä- ja nimipäivälahjaksi rahaa. Kaverisynttäreillä tais tulla 90 euroa kun sai 9 kymmenen euroa sisältävää kuorta. ap
Pyysitte kavereilta rahaa??
Mutta jo viime vuonna poikani kaveri pyysi rahaa. Ou mai kaad, olipa sillä pojalla moukat vanhemmat. Poikamme sai ihan pyytämättä rahaa =)
minulla olisi myynnissä järjästelmäkamera eos 1000d nikon hinta 290 euroa kamera kuin uusi tosi vähän käytetty tässä minun puh 0505142244 t juha kaulen alajärveltä
minulla olisi myynnissä järjästelmäkamera eos 1000d nikon hinta 290 euroa kamera kuin uusi tosi vähän käytetty tässä minun puh 0505142244 t juha kaulen alajärveltä hinta uutena 580 euroa nyt kamera vajaa kaksi vuotta vanha...
lapsi on oikeasti kiinnostunu valokuvaamisesta. Mutta jos tässä on homman nimenä se, että voidaan lesoilla ympäri kyliä järkkäri kaulassa ja räpsiä sillä automaattiasetuksilla hertutuskuvia johonkin Facebookiin (hyvin yleistä!), niin et suostu.