Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ompelu-ja käsityöblogit

Vierailija
11.07.2011 |

En ymmärrä miksi kuvataan ja postataan niitä kauheuksia kaikkien nähtäville. En ole nähnyt ainuttakaqn blogia jossa olisi taitava tai ammattilainen asialla.

Kamalia hirvityksiä tehdään ja ollaan niin kamalan ylpeinä vaikka työ on järkyttävä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien ihmisten touhuja. Ei jaksa edes katsella niitä rumia ällötyksiä mitä tekevät. En kehtaisi ikinä laittaa päälleni yhtäkään itse tehtyä vaatetta.

Vierailija
22/37 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 07:56"]

Köyhien ihmisten touhuja. Ei jaksa edes katsella niitä rumia ällötyksiä mitä tekevät. En kehtaisi ikinä laittaa päälleni yhtäkään itse tehtyä vaatetta.

[/quote]

Ootkohan ymmärtänyt jotain väärin...tiedoksesi, että ei noita blogeja ole pakko lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sehän on sinun ongelmasi. Ilmeisesti aika vakava sellainen, koska piti nostaa melkein kolme vuotta vanha ketju.

Vierailija
24/37 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/37 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 08:19"]

[/quote]

Sehän on sinun ongelmasi. Ilmeisesti aika vakava sellainen, koska piti nostaa melkein kolme vuotta vanha ketju.

[/quote]

Pitääkö mielestäsi siis aloittaa kokonaan uusi ketju?

Vierailija
26/37 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 11:09"]

[/quote]

Ehkä mieluummin kannattaisi hakeutua jonnekin ammattiauttajalle, jos toisten ihmisten harrastukset herättää noin paljon tunteita.

Vierailija
27/37 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 11:14"]

[/quote]

Ehkä mieluummin kannattaisi hakeutua jonnekin ammattiauttajalle, jos toisten ihmisten harrastukset herättää noin paljon tunteita.

[/quote]

Että jos ei omaa samaa mielipidettä sinun kanssasi pitää mennä kallonkutistajalle. Ehkä sinun kannattaisi laajentaa hiukan maailmankuvaasi ja ymmärtää, että maailmassa on olemassa mielipiteitäkin.

Vierailija
28/37 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 08:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei. Mutta ihmettelen, millaisella vimmalla käsitöitä pitää inhota, jotta viitsii kaivaa esiin näin vanhan ketjun. Inhoatko jotain muutakin kuin omatekoisia vaatteita samalla intensiivisyydellä?

Vierailija
29/37 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 11:39"]

Että jos ei omaa samaa mielipidettä sinun kanssasi pitää mennä kallonkutistajalle. Ehkä sinun kannattaisi laajentaa hiukan maailmankuvaasi ja ymmärtää, että maailmassa on olemassa mielipiteitäkin.

[/quote]

Ei minun kanssa tarvitse olla samaa mieltä. Mistä edes tiedät mitä mieltä minä noista olen? Mutta ei tuolla sinun kommentillasi ollut mitään tekemistä mielipiteen tai niiden erojen kanssa. Ihan puhdasta ilkeyttäsi kirjoitit koko kommentin. Vähän huolestuttavaa jos anonyyminä vittuilu tuo sisältöä elämään. 

Vierailija
30/37 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:ta ottaa pattiin se, ettei osaa itse käsitöitä ja kevään kotoilu. Siksi älytön meuhkaaminen toisten töistä! ? 

Vierailija
31/37 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 11:39"]

[/quote]

Ei minun kanssa tarvitse olla samaa mieltä. Mistä edes tiedät mitä mieltä minä noista olen? Mutta ei tuolla sinun kommentillasi ollut mitään tekemistä mielipiteen tai niiden erojen kanssa. Ihan puhdasta ilkeyttäsi kirjoitit koko kommentin. Vähän huolestuttavaa jos anonyyminä vittuilu tuo sisältöä elämään. 

[/quote]

Ja sinäkö sen päätät mikä on mielipide ja mikä ei? Tuo todellakin on mielipiteeni.

Vierailija
32/37 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 14:00"]

Ja sinäkö sen päätät mikä on mielipide ja mikä ei? Tuo todellakin on mielipiteeni.

[/quote]

No sen mielipiteen voi kyllä ilmaista ihan asiallisestikin, eikä tuolla tavalla vittuillen ja jälleen av:lle kuuluisaan tyyliin haukkuen kaikki muut.

Vierailija
33/37 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
34/37 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lisää näitä :)

Vierailija
35/37 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käypäs katsomassa ruttunuttua ja tee itse perässä!

Vierailija
36/37 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin esimerkiksi villanannan. Montaa täällä mainittua seurailen :) Osaisikin ommella ja neuloa.

Vierailija
37/37 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja allaolevalle, ei muuta kuin harjoittelemaan :)

Kyllä sitä hyvin ehtii aikuisenakin oppia, vaikka kansalaisopiston kurssien kautta

löysin esimerkiksi villanannan. Montaa täällä mainittua seurailen :) Osaisikin ommella ja neuloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi