Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaanko raskaus ja ovulaatiotestejä vai kokeillako muuten vaan milloin tulen raskaaksi?

Vierailija
11.07.2011 |

Yritys alkamassa ja olen sellainen ihminen, joka nauttii siitä, että saa tutkia mitä kehossa tapahtuu mihinkin aikaan kuusta. Meillä on jo yksi lapsi ja tein silloin testejä ihan omaksi "ilokseni".

Nyt olis toinen lapsi pikkuhiljaa suunnitteilla ja tekis mieli tilata taas nippu ovulaatio ja raskaustestejä. Toisaalta olisi mukavaa kun vaan joku kerta huomaisi olevansa raskaana. Tulee jos on tullakseen-mentaliteetilla. Jättää vain ehkäisy pois. Ja panna silloin kun nyt sattuu panettamaan.

MEillä on yksi tyttö ja haluaisin pojan, mutta eiä se seksin ajoittaminen taida asiaa auttaa :D...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten panette muutamina päivinä ennen ovista.

Tai jos muutenkin touhuatte 2-3 krt viikossa, niin sehän riittää.

Itse en ole ikinä ymmärtänyt ovistestailua ilman hyvää syytä. Vaikka kuinka tikuttaisi, niin ei raskaus välttämättä ala. Kyse on paitsi ajoituksesta, myös tuurista.

Vierailija
2/6 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vauvakuume, on paljon helpompi odottaa odotusta ilman tikkuja sun muita. Näin ainakin minulla. Ensimmäinen sai alkunsa luonnollisesti ja toinen tikkujen avulla. Olin paljon "hysteerisempi" ovistestien jälkeen menkkoja odottaessani, koska tiesin, että olisi pitänyt tärpätä...

Parin kuukauden yrityksen jälkeen kävin jo lukemassa kaiken mahdollisen sekundäärisestä lapsettomuudesta. Ja kas vain, kun kuuden tikkukuukauden jälkeen jätin ovistestit pois, tärppäsi heti :) Stressiäkö lie, vai mitä. Mutta siis, suosittelen jättämään tikut hyllyyn. Ostat vaikka parilla kympillä itsellesi jotain kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tikkujen avulla... Edellinen.

Vierailija
4/6 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin kiva testailla :D.. Tekemistä, jännäämistä. Toisaalta en ehkä ihan heti haluaisi edes tulla raskaaksi, sillä esikoinen on niin pieni vielä. Yhtään ei haittaisi vaikka muutama kuukausi menisi ilman tulosta. Sikäli olisi helpompaa jättää "herran huomaan".

Pidän vain siitä kuumeilun tunteesta ja siitä kun sa heittäytyä "projektiin" täysillä alusta loppuun asti.

ap

Vierailija
5/6 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikutin kolme päivää ja kyllästyin. Laskeskelin sitten ovislaskurilla millon pitäs naida. Mies oli laskettuna ovisaikana matkoilla... otti päähän. Naitiin sitten miehen palattua ja raskaaksi tulin.

Vierailija
6/6 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lykästä niin ensi kerralla sitten :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän