Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille

Vierailija
10.07.2011 |

Mikä miestä viehättää siinä, että laukeaa naisen suuhun/rintojen väliin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhun laukeamisesta en tiedä mutta rintojen väliin tuntuu niin hyvältä. Kuulostaa irstaalta. Pidän isoista rinnoista ehkäpä kaikenlaine puuhastelusniidenkaa on siksi kivaa

Vierailija
2/6 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tästä ole vaikka kuinka monta tarinaa ja näkökulmaa?

Ehkä joitakin viehättää epäsovinnaisuus, vaikka kasvoille, suuhun tai rintojen väliin laukeaminen ei liene kovin harvinaista. Jotkut ehkä näkevät sen seksuaalisena alistamisena ja nauttivat siitä. Tai voisiko kyse olla siitä, että näkyviin jäävä sperma on juuri päättyneen touhun onnistumisen merkki - ainakin miehen kannalta.

Tämä asia ei ratkea täällä. Jos sinä et halua spermaa suuhusi tai rinnoillesi, keskustele aiheesta miehesi tai jonkun oikean asiantuntijan kanssa. Noin yleisluontoisesti aiheesta taas on kirjoitettu vaikka kuinka, eikä lopullista totuutta taatusti löydy. Mutta toimi kuten keskinkertaiset naiset: keksi itseäsi miellyttävä selitys ja pidä sitä ainoana oikeana totuutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin esittää vastakysymyksen: mikä naista viehättää siinä, kun mies laukeaa rinnoille?

Toisinaan tyttöystäväni lähes vaatii, että laukeaisin hänen rinnoilleen. Teen toki hänelle mieliksi, mutta kaikkein mieluiten laukeaisin hänen sisäänsä.

Vierailija
4/6 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tota olen itse urologi ja olen tutkinut asiaa, alunperinhän kyseessä ei ole muu kuin raskauden estäminen. Mutta siitä on kehittynyt erillaisia seksuaalisia fantasioita jotka tuovat uutta eloa seksiin.

Teidän naisten olisi hyvä tietää että uusinta uutta on laueta sieraimiin, napaan tai kainaloon.

Oman vaimoni kanssa olemme kokeilleet näitä kaikkia ja olemme todenneet varsinkin kainaloon laukeamisen todella tyydyttäväksi tavaksi lopettaa akti. Suosittelen myös lämpimästi kainaloseksiä.

Vierailija
5/6 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollutkaan etsimässä "absoluuttista" totuutta, vaan erilaisten miesten erilaisia ajatuksia: miksi...

Itselläni kun ei suuseksi loppuun asti vietynä oikein nappaa, mutta olen sitä mieltä, että parisuhteessa on hyvä, että kumpikin antaa toisilleen tai ainakin pyrkii antamaan tasapuolisesti tyydytystä.

No joo, voisihan tästä jutella enemmän tämän omankin miehen kanssa, mutta ihan mielenkiintoista on lukea muidenkin miesten ajatuksia.

Tuo ehkäisyllinen näkökohta on tietenkin järkevä selitys noin niinkuin historialliselta näkökannalta.

Vierailija
6/6 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, periaatteessahan mulle on aika pitkälti se ja sama mihin ne siemenet päätyy kun lähtevät palleista liikkeelle, mutta pakko myöntää että onhan se aika pirun seksikästä jos nainen haluaa ottaa smäidät kasvoilleen tai rinnoileen ja oikein 'tarjoaa' itseään.

Avainsanana kuitenkin naisen halukkuus. Asia ei oe meikäläiselle niin tärkeää, että rupeaisin sitä naiselta vaatimaan, riitahan siitä varmaan vaan tulisi ja ymmärrän kyllä hyvin että monia naisia varmaan ällöttää jo ajatuskin. Kaikki kerrat kun olen tuon päässyt kokemaan ovat lähteneet naisen aloitteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan