Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua, etten kestä kuumaa?

Vierailija
10.07.2011 |

Päästä alkaa heittää ja heikottaa. Silmissäkin mustenee helposti. Helteestä tykkään, mutta voin olla auringossa vain hetken, saunassa otan nopeasti kuumat löylyt ja lähden yksen löylyjen jälkeen pois, koska muuten tulee paha olo ja alan nähdä tähtiä... jopa ison lettutaikinan paistaminen on mahdotonta, koska en niin pitkään kestä seistä kuuman hellan vieressä, vaan heikottaa ja polvet menee veteläksi. Viileässä olen pirteä ja jaksava. Aina ollut näin. Mutta mikä mun kropassani tekee sen? Ja ennen kuin joku ehtii, vastaan jo: en ole läski.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi mä en edes tykkää helteestä. Kun lämpötila on -10-+18, mulla on hyvä olo. Sen jälkeen alkaa heikottaa, tulee päänsärky, kädet ja jalat turpoaa, tulee pahoinvointia, pyörryttää...

Mä syytän tästä alhaista verenpainetta.

Vierailija
2/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

128/70 taisi olla viimeksi. Hemoglobiini on kyllä aina ollut aika alhainen, mutta vaikuttaakohan se mihinkään...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhasen toiminnan ongelmat alkoi noin

mutta pitää tietty olla/ tulla muitakin oireita

Vierailija
4/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

runsaasti vettä, tuo on nestehukkaa vaan.

Vierailija
5/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon vettä aina vähän väliä. Siis kesät talvet. Ainakin puolitoista litraa päivässä plus ruokajuomat päälle.

Vierailija
6/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon vettä aina vähän väliä. Siis kesät talvet. Ainakin puolitoista litraa päivässä plus ruokajuomat päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi