Rehellisesti, kuka NAUTTII näistä ilmoista? Vihaatko sitten pakkasta?
Mä en tajua, että miten kukaan voi nauttia helteistä, yöks.
Kommentit (30)
meillä muutto ensi lauantaina.
Harmi vain, kun nyt menevät pakatessa ihan haaskeelle (muutetaan torstaina). Pakkasesta en oikein tykkää, mutta en vihaa sitä niin paljon kuin lunta.
kun en inhoa minkäänlaista säätä, tai oikeastaan tykkään kaikista. Pukeutumiskysymys enimmäkseen.
Mä en tajua, että miten kukaan voi nauttia helteistä, yöks.
nautin ja vihaan pakkasta/talvea!!!
En oikeasti jaksa tuhlata elämääni säästä valittamiseen. (tuttavapiirissäni on paljon niitä joille ei kelpaa mikään). Se on asenne kysymys. Jopa täällä pohjosessa on ollu ihana kesä, lämmintä ollu ja aivan ihanaa olla äitiyslomalla näillä keleillä. Kohta ne taas tulee ne pakkaset. Niissä ei ole mitään muuta pahaa ko se armoton pukeminen, mutta nautin myös pakkasella ulkoilemisesta.
kuin SÄÄSTÄ rutiseminen. Mun mielestä se on vastine sille kun ei ole muuta keskusteltavaa niin otetaan säät esille. Ei ole muuta valitettavaa niin rutistaan säästä. Vtu.
Helle on kivaa ja niin on pakkanenkin! Ja mukavaa on sekin, kun helle helpottaa ja tulee viileämpi.
"There's no such thing as bad weather. There's only wrong clothes."
En voi sietää pakkasta yli -20 asteen ja toisaalta en myöskään nollakelin räntäsadetta. Sellaset -8 ois kivat hiihtokelit. Mutta kesä on IHAN PARASTA!
"There's no such thing as bad weather. There's only wrong clothes."
Mä panosta sään mukaan pukeutumiseen. Asun maalla, eikä täällä oikein tunnu kovin järkevältä tälläytyä viimeisen päälle, vaan panostaa mukavuuteen ja kätevyyteen. (Ihmisten ilmoille yritän kyllä vähän panostaa.)
Talvella pukeudun enimmäkseen ulkoiluhouisuihin (joiden alle vedän villa- ja fleecepöksyjä), toppatakkiin, huopikkaisiin ja villapipoon, kesällä niukka toppi ja sortsit tai jotkut löysät ja lyhyet housut. Just äsken muuten huomasin peseväni mattoja AV-mamman inhokkivaatteissa, crocseissa, leggingseissä ja topissa!
Mä puuhailen (tai puuhailin, kun en ollut näin raskaana) paljon naapurin hevosten kanssa, ja siinäkin hommassa käytännöllisyys on pukeutumisessa hyvin tärkeää.
molempiin. Mies on samanlainen, ja syksyllä onkin sitten mutto Keski-Eurooppaan...