Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti, kuka NAUTTII näistä ilmoista? Vihaatko sitten pakkasta?

Vierailija
10.07.2011 |

Mä en tajua, että miten kukaan voi nauttia helteistä, yöks.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

illastakin kuin mahdollista, istun terassillani! Ja kyllä, inhoan pakkasta.

Vierailija
2/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palelen aina. Kuitenkin pidän myös kovista pakkasista, vaikka silloin sisällä palelen. Ulos sitä osaa paremmin pukeutua:D

toki viime talven pakkaset alkoivat olla siinä rajoilla, että ei meinannut saada autoa liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ulkona niin paljon päivällä kuin mahdollista. Ja kyllä tosiaan inhoan talvea ja sitä, että jonkun 9kk vuodesta saa käyttää sukkahousuja ja palella.

Vierailija
4/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös nautin pakkasista, mutta sitten kun pakkasta on yli 25 astetta, niin se menee jo vähän liian kylmäksi. Samoin kesällä esim. Espanjassa kun lämpötila on varjossa 38-40, plus tähän paahtava aurinko, niin se on myös hieman liikaa.

Vierailija
5/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta talvista vesikeliä nollasta +5/10 vihaan yli kaiken!

Vierailija
6/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaset on jo kurjia.Saa pukee kaikki mitä omistaa ja siltikin palelee. Talvella on usein myös liukasta ja se karmiva viima joka vie linnutkin puista.

Helteellä ei ole mitään huonoja puolia. Nautin täysillä.

Ikävä, että jotku kärsii :(

Vierailija
7/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa käytiin Egyptissä +42c ja syksyllä ja talvisin käydään Aasian lämmöissä :)

Vierailija
8/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia vietänkin 3 viikkoa talvisin Thaimassa.

Vierailija
9/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautin myös kunnon pakkasista! Nyt on ollut pari kesää ja talvea aivan ihannekeli - kesällä kesä ja talvella talvi.

Sitä en kyllä tajua miksi täällä valitetaan koko ajan helteistä. Kyllä, on lämmin, muttei kosteaa. Silloin tällöin ukkosta edeltävä kosteus ei ole mitään verrattuna oikeasti kuumaan ja kosteaan ilmastoon, johon siihenkin tottuu nopeasti.

Vierailija
10/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vain, kun nyt menevät pakatessa ihan haaskeelle (muutetaan torstaina). Pakkasesta en oikein tykkää, mutta en vihaa sitä niin paljon kuin lunta.

Vierailija
11/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli tuskaa, jos oli 25 astetta lämmintä, mutta kerran jouduin ulkomailla yli 35 astetta helteeseen ja totuin siihen. Sittemmin Suomen kesän 15 astetta on ärsyttänyt ja olen vain odottanut, tuleeko kesä joskus. Eli nyt tykkään. Pakkasia kestän ihan hyvin, mutta kesän lapsi olen silti.

Vierailija
12/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin pääsee pakoon kuumuutta. Ulos hellevaatteet ja aurinkolasit.. Kaunis auringonpaiste. Mieli korkealla.

Jos vertaan tätä talveen tai loppusyksyyn, niin kyllähän tää aina sen voittaa! Aina pimeää, myrskyisää, sataa, räntää, märkiä limaisia lehtiä, pakkasta.. Kylmää, pimeää, rumaa. Ulkona ei viihdy kuin sen pakollisen (esim. kauppamatkan). Nyt tuolla ulkona on ihan ilokseen.. istuskelee, käy terassilla, lueskelee.. loikoilee, ottaa aurinkoa, tekee kävelyitä.. käy piknikillä...

Vierailija
13/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vihaan pakkasta. Talvella sopiva lämpötila on -2 astetta ja ei yhtään tuulta. Kesällä olkoon vaikka +36. Vaatetus sen mukaan, että hiki lentää ja juomaa lähettyville.

Vierailija
14/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä helteestä että paukkupakkasesta.

Nautin tästä ilmasta ja odotan talvea!

Vierailija
15/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tykkään myös pakkasesta.

Vierailija
16/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä:

-Veto täysin poissa.

-Ruoka ei maistu.

-Migreeni iskee helpommin.

-Siitepölyt vaivaa.

-Atooppinen ihoni ei tykkää auringosta, vaikka rusketunkin helposti.

En ole oikeastaan ikinä tykännyt kesästä, vaikka olenkin ns. kesän lapsi (syntynyt heinäkuun helteillä).

Mä Rakastan talvea; lunta, pakkasta (saa olla vaikka -30 astetta, en valita, silloin on ihana olla ulkona), pimeyttä. Rakastan alkusyksyn kirpeyttä ja keltaisina hehkuvia viljapeltoja, rakastan loppusyksyä ja ruskaa, sadetta jne. jne.

Eli olen henkeen ja vereen talvi ihminen.

Esim. viime talvena kuljin sisällä pelkässä T-paidassa tai pitkähihaisessa trikoopaidassa (ja ulos sitten takki päälle) ja pitkissä housuissa (lenkille laitoin toppahousut päälle, muuten en) ja ei tullut kylmä. Olen niin kuumaverinen tyyppi..

Vierailija
17/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan talvea, pakkasta ja lunta.

Vierailija
18/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin nukun pelkästään pikkareissa tai sitten jossain lyhythihaisessa paitulissa tms. Eikä ole kylmä, vaikka kämpässä vetääkin, varsinkin kovalla tuulella. Usein herään aamulla niin, että peitto on lattialla mytyssä (ja koira sen päällä).

Kesällä en todellakaan herää virkeänä aamuisin vaan olen kuin perseeseen ammuttu karhu ;D

Vierailija
19/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä helteet kestää vähemmän aikaa, talvi vaan jatkuu ja jatkuu..pimeää ja kovat pakkaset, yök!

Vierailija
20/30 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika on parin viikon päästä ja kaikki kyselee, että miten jaksat näillä helteillä. Jaksanhan minä kun rakastan lämpöä! Nilkat on kuin elefantilla, mutta entäs sitten :)?

Ja kyllä, tykkään myös pakkasista, sellainen -15 on just passeli talvikeli :)