Onko tämän näköisellä miehellä varaa haukkua Suomen naisia rumiksi?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm
Ärsyttää tuollaiset miehet, jotka haukkuvat suomalaisia rumiksi, vaikka eivät itsekään mitään komistuksia ole!
Kommentit (42)
ja haukkumassa naisten ulkonäköä. Se on varmaan se huono itsetunto taas tässäkin kyseessä...
suomalainen nainen on jo kauan huolehtinut omasta toimeentulostaan eli ei ' tarvitse' pynttäytyä ja mielistellä pitääkseen elättäjänsä.
Ettei vaan herra kolumnistille olisi käynyt näin suomalaisten terveen itsetunnon omaavien naisten kanssa...
Vierailija:
Kuka on Seija Sartti? Onko hän kaunis?
SS on HS:n pitkäaikainen toimittaja, nykyään muistaakseni Kuukausiliitteen puolella. Hän on noin viiskymppinen tavallisen näköinen nainen. Hoikahko.
En tilaa Helsingin Sanomia, kun asutaan maalla kaukana Helsingistä. Eikö tuo Sartti ole mitenkään valtakunnallisesti tunnettu toimittaja kuten esim. Jukka Kajava oli.
Vierailija:
Jaahas, ja taas joku AV-mamma osoitti älykkyytensä.
Vierailija:
Kuka on Seija Sartti? Onko hän kaunis?SS on HS:n pitkäaikainen toimittaja, nykyään muistaakseni Kuukausiliitteen puolella. Hän on noin viiskymppinen tavallisen näköinen nainen. Hoikahko.
Elämää on myös Helsingin ulkopuolella ;-)
kyllä on köyhät kriteerit älykkyydellä tällä palstalla jos se on kiinni siitä tietääkö jonkun HS:n rivitoimittajan. Hoh hoijaa!
Vierailija:
Elämää on myös Helsingin ulkopuolella ;-)
Vierailija:
kyllä on köyhät kriteerit älykkyydellä tällä palstalla jos se on kiinni siitä tietääkö jonkun HS:n rivitoimittajan. Hoh hoijaa!
eikä Aimo Massinen eikä Raili Nurvala... Olette vain juntteja.
oltiin keskustelemassa suomalaisista naisista ja vähän suomalaisista miehistäkin, mutta yllättäen av-mammat alkavatkin sättiä toisiaan.
joka ei jätä käyttämättä yhtään tilaisuutta ladella törkeyksiä naisista. No, onhan se mukavaa että herra taas pystyy innolla profiloitumaan omalla alallaan.
Ja nuo Saagimin jutut ovat yhtä ala-arvoisia. Yhdessä tv-keskustelussa uhosi, että on oma vika jos on köyhä ja huivi päässä raataa jossain Viron syrjäkylässä. Kaikki kun on omasta itsestä kiinni, pitäisi syyttää vain omaa itseään jos ei ole nuori, kaunis, rahanahne ja tyrkky.
Mitenköhän olen kuvitellut että älykkyys on jotain muuta kun toimittajien nimien luetteleminen av palstalla...Tyhmä minä.
joka ei ole katsonut peiliin teiniaikojen jälkeen ja kuvittelee yhä olevansa samassa kunnossa!!
Mulla on leveä takapuoli, hoikka vyötärö, pienet kiinteät rinnat ja ihan sopivan mittaset jalat. HALUAN edelleen näyttää miehenikin silmissä hyvältä ja käytän aikaa siihen!! uskon silti, että mieheni silmissä olen kaunis ja arvostettu ihan saunan raikkaanakin, ilman minkäänlaista ponnistelua rasvojen ja tököttien kanssa. En näkisi niinkään vaivaa, jos mieheni olisi huoleton hölmö, joka vastaavasti ei välittäisi ulkonäöstään!!!
Suomalaisnaisten keskipituus on 165,3 cm, virolaisnaisten 168, brittien 163, hollantilaisten 170,8. Koko EU-alueella naisten keskipituus on 164 cm, eli eivät suomalaiset ole keskimäärin lyhyempiä kuin muut eurooppalaisnaiset.
Tai Kreikkaan. Sieltä löytyy miehiä, joiden mielestä suomalaisnaiset ovat maailman kauneimpia.
Terv: yksi, Rooman kaduilla melkein hätää kärsinyt tavallinen suomalaisnainen
Mietipä sitä, vai riittääkö älykkyys sittenkään.
Ja sorry. Todella typerää alkaa sättimään toisia kuten joku jo mainitsi. Ärsytti vaan tuollainen. Nyt lopetan.
Ei ole reppana vaan naista sitten viime vuosituhannen ; ) Niinhän se on että seksi vähentää stressiä ja paineita, tuolla sedällä on niitä paineita vaan ;)))
Olen itse juuri kuvauksen kaltainen suomalaisnainen ja mielestäni tyypillinen, mutta luvalla sanoen myös kaunis. Jos rahaa olisi enemmän, niin voisin olla myös muodin mukainen. Mutta koska hoidan lapseni itse kotona ovat rahatkin vähissä. Toisin kuin Anu Saagimilla, jonka äiti hoitaa Anun ja Ristomatti Ratian lapsen.
Ei voi muuta sanoa kuin että arvonsa kullakin. Älkää siskot lannistuko!
Näytetään niille että meille suomalaisille naisille on tyypillistä omata kropan sijasta enemmän sydäntä!
Linkki avaa siis IS pääsivun. Jossa tällä hetkellä kerrotaan,että orpo ja kallas pitävät kohta puheenvuoron...
En käsitä, kuinka Sartti pystyy siihen.