Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Vinkkejä, kiitos

Vierailija
10.07.2011 |

Mies jäi kiinni pettämisestä. Olen vieläkin sekaisin. Sovime, että kuulostelemme tilannetta vähän aikaa ja teemme päätöksen jatkosta sen jälkeen.

Mies lupasi poistaa hutsunsa veissistä, mutta ei poistanut häntä oma aloitteiosesti. Minun täytyi huomauttaa asiasta useamman kerran.

Tiedän, että kännyssä on vielä naisen puh numero. Painostanko poistamaan sen?, odotanko, koska poistaa itte? Vai poistanko sen itse? Suhde on kuulema ohi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi selitystä miksei poistanut heti..

Vierailija
2/7 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä minäkin. Ei se ohi ole =(

Yrittää vain selittää pelastaakseen nahkansa, valitan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi paskankaan vertaa, olisi poistanut naisen ystävälistaltaan samantien sekä puhelinnumeron. Ota ero, ei se tosta mihinkään muutu.

Vierailija
4/7 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies on tehnyt väärin.

Vierailija
5/7 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille aikaa tehdä omat ratkaisunsa. Jos kerran sovitte, että katsellaan. Jos nyt rupeat vaatimaan ja kontrolloimaan hänen toimintaansa, ja vakoilemaan puhelinta (mikä on, btw, lailla kiellettyä!), niin kumman luulet hänen valitsevan, sinut vai tuon "hutsun"? Oletettavasti hän nimittäin pohtii juuri tuota kysymystä.

Jos sinusta tuntuu, ettet pysty olemaan hänen kanssaan ilman jatkuvaa vakoilua tai vaatimista, niin suosittelen eroamaan. Kukaan ei halua elää toisen alaisuudessa ja käskyläisenä.

Vierailija
6/7 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi poistaisi ko tiedot se ei välttämättä tarkoita etteikö yhteydenpito jatkuisi. keskustelkaa ja jos annat miehellesi anteeksi niin koita luottaa häneen jatkossakin. vaikeita nämä tälläiset

Vierailija
7/7 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kyllä antoi itse kännynsä ja sähköpostinsa luettavakseni, koska hänen mielestään minun luottamus palaa vain sillä, että voin lukea sähköp ja kännykkä tietonsa. Salaa en ole katsonut. Tiedän toki, että kaikki raskauttava oli ensin poistettu