Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kutsuuko lapsienne kummit teitä viettämään syntymäpäiviään?

Vierailija
10.07.2011 |

Tarkoitan siis,että oletteko lapsienne kummeille niin tärkeitä, että teidät kutsutaan? Tai toisinpäin?

Oman lapseni kummi ei kutsunut meitä (minua, lapsi vasta pieni 7kk) viettämään hänen syntymäpäiviään, ja kyllä loukkaannuin! Minusta olisi ollut ihanaa, jos edes hän olisi kutsunut minut ja kummilapsensa päivällä kakkukahveelle tms, tai minut kavereidensa (joihin itsekin luulin kunnolla kuuluvani) kanssa illalla viettämään päiviään MUTTA EI!

Ärsyttää vietävästi..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletan siis, että lapsesi kummi on aikuinen

Vierailija
2/12 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta melkoinen bilehirmu. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikö hän juhli syntymäpäiviään ollenkaan, vai juhlii kyllä, ja on kutsunut kaikki muut kaverinsa paitsi sinut? Jälkimmäisessä tapauksessa suuttuminen on ymmärrettävää.

Itsekin täytin juuri pyöreitä, ja kävin vain aviomieheni kanssa ravintolassa... Ei tullut pieneen mieleenkään että joku pahoittaisi mielensä siitä että en juhlinut isommin.

Vierailija
4/12 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummin ei ole pakko kasvaa aikuiseksi kummiuden myötä

mutta melkoinen bilehirmu. AP

Vierailija
5/12 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ja kysyin häneltä mitä meinaa tehdä syntymäpäivänään, ja kertoi lähtevänsä juhlimaan.. Eikä ajatustakaan pyytää minua mukaan.. ihanan reilua.

ap

ps. kyse ei ole siitä, että kummiuden myötä kasvaa aikuiseksi tai muuttuisi, vaan se että luulin itse myös kuuluvani siihen porukkaan jonka kanssa hän viettäisi "parhaimmat hetket" ja jakaisi kaiken.. Ilmeisesti en... Harmittaa..Miksi hän sitten niin kovin oli innoissaan lapseni kummiudesta?! Kerta muuten elämäni ei oikein jaksa kiinnostaa :)

Vierailija
6/12 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutko enää koskaan ystäväsi kanssa hänen asioitaan. Oletatko että häntä ylikaiken kiinnostaa kummilapsi ja sinun äitiys? Olisitko lähtenyt juhlimaan ilman äitiyden taakkaa??

t. 3 lapsen äiti, aikuinen, oman vajavaisuuden tiedostava ja sinkuille rauhan antava

Vierailija
7/12 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hänen kun minunkin asioistani silloin kun satutaan yhteyksissä olemaan!

ap

Vierailija
8/12 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisellä kummina miehen veli vaimoineen. (juu pakollinen kummivalinta)Ei kutsu mihinkään ikinä minua, emme ole olleet kahdestaan ikinä missään.

Toisella kummina miehen tuttavapariskunta, jonka tytär on miehen kummilapsi. Ihana pariskunta mutta ystävyys sittenkin miesten kaveruutta. Luulin vaimoa minunkin ystäväkseni mutta ilmeisesti olikin vain kohtelias...hänenkään kanssa emme ikinä ole kahdestaan (tahi ilman lapsia/miehiä) olleet missään. Kutsuu kyllä tuppereille..muttei ole tullut ikinä minun kotikutsuille :) että sellainen tuttavuus.

Kolmannella lapsella kummina minun hyvä ystävä, olemem tunteneet 20 vuotta ja juu jos pitää synttärit kutsuu minut :) muutenkin vietämme aikaa kaksistaan.

Vierailija
9/12 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aivan varmasti puhut paljon lapsesta kun se on noin pieni ja itse en sinkkuna jaksaisi sellaista seuraa...olen pahoillani. Puhun sopivasti lapsiasioista, kun sen aika on päivällä kylässä, en kun olen bilettämässä. Silloin puhutaan esim.miehistä =)

Vierailija
10/12 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuulostaa siltä, ettet ole.

Vierailija
11/12 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummilasta, saati tämän äitiä mihinkään omiin juhliinsa!

Ap:n tapauksessa lultavasti nuori äiti, joka pyytänyt lapsensa kummiksi ystävänsä. Tämä ystävä voi kutsua juhliinsa enet haluaa eikä kummilapsen äiti ole mikään vip-tapaus, joka on kutsuttava.

Sen sijaan kummius velvoittaa ap:n ystävää edes yrittämään yhteyttä kummilapseen.

Vierailija
12/12 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuulostaa siltä, ettet ole.

oletko sinä joku wannabe-viisastlija?

kyllä aikuisellakin on lupa ja tarve murehtia ja suuttua.

idiootti. sinä siis.

-ei ap