Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, kun näet n. 40 vuotiaan raskaana olevan?

Vierailija
09.07.2011 |

Heitä kuitenkin on jo harvemmassa.

Ihmetteletkö, että tuossa iässä vielä vauva tms.?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kuitenkin on jo harvemmassa.

Ihmetteletkö, että tuossa iässä vielä vauva tms.?

Olen sentään käynyt peruskoulun loppuun, joten tiedän, miten lapset saavat alkunsa. Ei tarvitse ihmetellä, jos on viitsinyt olla hereillä biologian tunneilla.

Vierailija
2/10 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluaisin äidiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa minkä ikäisiä raskautettuja vastaan tulee.

Vierailija
4/10 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini oli 40 saadessaan minut ja isäni jo lähempänä 50v. Lapsuus ja eritoten nuoruus olivat vaikeaa aikaa, kun välillä oli niin iso kuilu. Sain omat lapseni alle 30v, he eivät ole ikinä ehtineet tutustua terveeseen isääni, joka on sairastanut jo 10v alzheimeria.6

Vierailija
5/10 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain esikoiseni, ikäni ei tosin näy päältä. Tai kellä nyt näkyy, mut musta vaan positiivista että on vanhempiakin äitejä.

Vierailija
6/10 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelen, että sen ihmisen toive täyttyi sittenkin.

Vierailija
7/10 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tooosi vaikea sanoa useimmista odottajista minkä ikäisiä he ovat, joku 25v voi pahasti väsyneenä ja turvonneena näyttää hyvinkin 20v vanhemmalta ja taas nelikymppinen menee huoletta 30-35-vuotiaasta.

Mun mielestä 40 ei ole vielä ikä eikä mikään, mutta 45+ alkaa varmaan käydä lapsenodotuksessa jo työstä. En tosin tiedä, kun en ole kokeillut (enkä kokeile).

Vierailija
8/10 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa onko joku 36v. vai 45v. Monesti ylipainoiset näyttävät vanhemmilta.

Olen itse 42v. ja hyvin vähän mietin kuinka vanha joku ihminen on yleensäkään.

Vierailija
9/10 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua enää (olen 38) vauvoja. Mutta jos joku haluaa, niin omapa on asiansa eli en ole tuomitsemassakaan.

Vierailija
10/10 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oliko hän vain huonommin säilynyt vai mitä, mutta olisin arvioinut hänen iäkseen yli 50 vuotta. Ja alkuun luulinkin, että hänellä oli joku vatsanseudun turvotusta aiheuttava tauti, ei todella tullut raskaus ekana mieleen. Siinä sitten vierekkäin valitsimme bodyja ja hän kävi juttelemaan. Olimme molemmat rv 37. Meinasin pudota pyllylleni. Eikä siinä mitään, jokainen tyylillään ja toivon hänelle ja perheelle mitä suurinta onnea. Häpesin itseäni vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi