Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nähnyt äitiäsi kännissä?

Vierailija
09.07.2011 |

Vaikka kuinka monesti :/

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten ole tullut edes ajatelleeksi tuota. Mutta en siis ole. Ei ole muistikuvaa humalaisesta isastakaan. Hmm.

Vierailija
2/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani eivät juoneet/juo kotikaljaa väkevämpää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistui munkin äidille. Suht hyvin on pysynyt kuivilla viimeiset vuodet lasteni vuoksi, koska tietää etten heitä sinne veisi, jos riski olisi edelleen olemassa.

Vierailija
4/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella monesti. :(

Vierailija
5/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkomahooli kun tuppaa maistumaan janojuomana

Vierailija
6/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisena useasti...

Vierailija
7/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näki selvinpäin. Loppuvaiheessa tuli nää mömmötkin vielä. :/

Vierailija
8/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen mun 14. syntymäpäivän, vähintään 6x/viikko

Vierailija
9/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan kännissä ainakaan niin, että olisin sen tajunnut.

Äitini juo kyllä lasin tai pari viiniä useinkin, mutta ei koskaan enempää.

Vierailija
10/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa isäni kuoleman jälkeen taisi leski-äidilläni mennä vähän överiksi, mutta sai koottua itsensä ja on aina pysynyt työkykyisenä. Hänellä vain on tapana juoda suomalais-ugrilaisesti, toisin kuin minulla joka suosin eurooppalaista tyyliä...

Vierailija
11/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli muuten aina esimerkillinen äiti mutta yhden kerran hänelle kävi jotenkin hassusti ja äiti joi itsensä räkäkänniin perheemme grillijuhlissa, olin alle kouluikäinen ja muistan vieläkin miten kauhuissani olin..kun äiti oli yleensä aina se joka huolehti minusta ja meni kanssani ajoissa nukkumaan vaikka olisi ollut vieraita viettämässä iltaa. Sinä iltana oli turvaton olo koska kaikki olivat humalassa, menin vaan yksin sisälle nukkumaan. Myöhemmin liki täysiikäisenä näin kyllä äitini humalassa useampaankin kertaan jossain juhlissa.

Vierailija
12/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isääni hänenkin edestään.

Vierailija
13/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti myös lääketokkurassa, pilvessä ja piriä vetäneenä hullu meno päällä :( Onneksi vasta täysi-ikäisenä. Pikkusiskoni näkivät nämä asiat aikaisemmin ja pääsivätkin onneksi sijaisperheeseen.

Vierailija
14/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan usein

Vierailija
15/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena en koskaan, äiti piti huolta siitä, että vaikka joi viiniä, ei humaltunut koskaan ainakaan ennen kuin me lapset olimme menneet nukkumaan.

Aikuisena olen nähnyt muutaman kerran hiprakassa, mutta hyvin harvoin (ja olen jo 40 v.). Äiti itse sanoo, ettei tykkää siitä olosta, että menettää kontrollin, joten siksi ei juo kerralla paljon. Muuten juo kyllä lasin-kaksi viiniä aika useinkin.

Vierailija
16/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei ikinä ollut kännissä. Hän sairasti epilepsiaa ja sen vuoksi ei saanut juoda tippakaan alkoholia.

Vierailija
17/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tyhmä se on selvinkin päin, kännissä tuplasti.

Vierailija
18/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä aikuisenakaan kuin pari kertaa. Lapsena äiti ja isä oli aina kotona, joten eivät ilmeisesti juoneet lainkaan silloin. Opetelleet vasta kypsemmässä iässä, muutamia kertoja vuodessa ottavat jonkun tuttavapariskunnan kaa mökkeillessä.. ;)

Vierailija
19/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempani juovat kyllä usein sen viinipullon illallisella, koska molemmat tekevät vielä töitä, vaikka ikää heillä lähes 80v. Harvoin ovat edes kotona ennen klo 21, ja muutenkin heillä tarjotaan aina viiniä tai mitä vaan valinnan mukaan, kun vierailee, kukaan ei juo olutta. Ikävä kyllä mieheni on alkoholisti.

Vierailija
20/23 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin omissa 60-vuotisjuhlissa. Oli niin kamala näky, että toivottavasti kerta jää ainoaksi. :)