Seksikysymys:
Miesystäväni ihmettelee kun en saa yhdynnässä orkkua???
Saan se klitoriskiihotuksella hyvinkin pian.
Pitäisikö se siis myös saada yhdynnässä?
G-pisteen tiedän, mutta en usko tuohon yhdyntäorgasmiin.
Kommentit (12)
ja siksi mies varmaan ihmetteleekin mikset sinä saa jos joku entisensä on saanut. Voit kertoa miehelle, että kaikki ei saa pelkällä g-pisteellä.
Nimim. yksi, joka saa vain klitoriksen kautta orgasmin
Nyt ei klittaorkku kyllä enää kiinnostakaan.
ja sitä pitää hangata todella taidolla, oikealla paineella ja tahdilla, pitkään että orgasmi tulee.. seksin aikana tämä on vaikeaa koska keskityn miehen hyväilyyn ja tykkään vaan nauttia toisesta. Pari kertaa oon hyväillyt itseäni seksin päätteeksi niin kauan että olen lauennut, ja silloin laukean "liikaa". Tulee tosi veltto olo, jostain syystä alan itkeä laukeamisen aikana, ja menee monta tuntia että vaan makaan reporankana enkä jaksa tehdä mitään.. Jostain syystä tällainen "laukeaminen" ei edes tunnu minusta tavoittelemisen arvoiselta, siksi harvoin sitä kokeilen. Miehen exä sai kuulemma joka kerta kun he rakastelivat, ja miehelle tulee huono itsetunto jos minä en saa. On vähitellen toivottavasti tajunnut että minä vain laukean erillä lailla vaikeamman kautta, ja laukeaminen ei ole minusta seksin paras ja tärkein kohta, tai edellytys hyvälle seksille.
Itse saan. Monesti orgasmi tulee yhdynnässä liiankin helposti, muutamassa minuutissa ja sitten into häviää. Itse en tykkää että klitorista hangataan, se sattuu.
Miesystäväni ihmettelee kun en saa yhdynnässä orkkua??? Saan se klitoriskiihotuksella hyvinkin pian. Pitäisikö se siis myös saada yhdynnässä? G-pisteen tiedän, mutta en usko tuohon yhdyntäorgasmiin.
kokeilliut saada orgasmia anaalin kautta tai anaaliyhdynnässä? Itselläni se tulee jotenkin voimakkaampana.
Siinähän pystyy itse säätelemään tahdin ja hakemaan oikean kiihotuskulman. Takuuvarma.
Siinähän pystyy itse säätelemään tahdin ja hakemaan oikean kiihotuskulman. Takuuvarma.
lähetyssaarnaaja on ainoa asento missä saan ilman klitoriskiihotusta, tai peppupanossa.
minkälaisessa kulmassa sen g-pisteen kiihotuksen saa parhaiten???
Siis olikos se etu-vai takaseinämässä? Mulla taaksepäin kallistunut kohtu, onko siitä haittaa.
Tykkään eniten kun mies panee takaapäin, tuntuu ihan mielettömän hyvältä se, mutta en mä siinä orkkua saa.
voit kokeilla itse laittaa sormia sisään ja koukistaa napaan päin(kiihottuneena) että tuntuuko hyvältä. Joillakin se ei ole niin herkkä alue kuin toisilla.
liikuttaa itseään hyvin hyvin hitaasti. Liikuttelen itse itseäni ja mikä tärkeintä, puristan lihaksiani tosi kovaa.
t: 6, joka ennemmin sai klitalla takaapäin parhaiten, nyt se ei enää kelpaa....
ja siksi mies varmaan ihmetteleekin mikset sinä saa jos joku entisensä on saanut. Voit kertoa miehelle, että kaikki ei saa pelkällä g-pisteellä.