Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos olisit Alkon kassalla ostamassa viiniä

Vierailija
09.07.2011 |

ja samalla kun laittaisit vaihtorahoja lompakkoon, joku mies ottaisi ostoksesi hihnalta, ojentaisi sen sinulle ja sanoisi "tässä sun pullos"?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en asioi alkossa

Vierailija
2/5 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa minulle kävi noin juhannuksena :D Edelläni oli nainen, joka oli käynyt tekemässä kunnon juhannusostokset muun muassa useamman pullon viiniä. Tämän naisen mies tuli sitten pakkaamaan ja oli sitten pakkaamassa myös minun viiniäni, kunnes tajusi ilmeisesti ottaneensa sen väärältä hihnalta. Sivusilmällä näin, kuinka pulloni lähti mutten saanut suutani auki toljotin vain. Mies sitten vain ojensi sen pullon "tämä taisikin olla sinun". Itselläni jäi kyllä suu auki, enkä oikein osannut sanoa mitään järkevää. Oma mies odotti kärryjen kanssa kauempana ja ihmetteli hassua ilmettäni, joka oli jäänyt päälle. En kyllä vieläkään tajua, miten se mies vaan lappasi kaiken eteensä tulevan kassiinsa vaikka oma pulloni oli eri hihnallakin. Ehkä minulla oli vain niin hyvää viiniä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa minulle kävi noin juhannuksena :D Edelläni oli nainen, joka oli käynyt tekemässä kunnon juhannusostokset muun muassa useamman pullon viiniä. Tämän naisen mies tuli sitten pakkaamaan ja oli sitten pakkaamassa myös minun viiniäni, kunnes tajusi ilmeisesti ottaneensa sen väärältä hihnalta. Sivusilmällä näin, kuinka pulloni lähti mutten saanut suutani auki toljotin vain. Mies sitten vain ojensi sen pullon "tämä taisikin olla sinun". Itselläni jäi kyllä suu auki, enkä oikein osannut sanoa mitään järkevää. Oma mies odotti kärryjen kanssa kauempana ja ihmetteli hassua ilmettäni, joka oli jäänyt päälle. En kyllä vieläkään tajua, miten se mies vaan lappasi kaiken eteensä tulevan kassiinsa vaikka oma pulloni oli eri hihnallakin. Ehkä minulla oli vain niin hyvää viiniä?

JÄR-KYT-TÄ-VÄÄ!

Vierailija
4/5 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on meinannut ottaa pullosi ja virheen huomattuaan peittelee sitä ojentamalla pullon sinulle, ettet luulisi varkaaksi, vaikka todennäköisesti et sitä ehtinyt edes harkita, päätellen siitä miten kuvailet tilannetta. Varmaan tunsi itsensä ihan daijuksi. Näitä sattuu.

Vierailija
5/5 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jokapäiväisiä vahinkoja, joita sattuu. Erikoista että joku jää tällaista ihmettelemään ja siitä tänne kirjoittamaan. :)