Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua on alkanut ahdistaa jopa ajatus että joudun lähtee asioille!

Vierailija
09.07.2011 |

Iskee sellainen paniikki ja ei saa aikaiseksi,jotenkin ennen uskalsi liikkua vapaasti ja mennä myös lapsen kanssa asioilla,nykyään mulla on alkanut iskeä paniikki kun täytyy lähteä jonnekin kauemmas kodista ja pihapiiristä esim isoon kauppakeskukseen tai jonnekin vieraaseen paikkaan.¨

Mä en ymmärrä mistä nää pelkotilat johtuu,tää ihan kauheeta se lähteminen jonnekin vie tuhottomasti aikaa, + pukemiset yms,jotenkin mulla alkanut ahdistaa ne tilanteet mistä ennen nautin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista jutuista olisi hyvä päästä keskustelemaan ammattilaisen kanssa, siellä avautuu monet solmut joista ei itse edes tiedä. Minä puhun kokemuksesta, koska olen kärsinyt samantyyppisistä ahdistuksista ja paniikista. Mielenterveystoimistoon pääsee lääkärin lähetteellä ainakin meillä päin. Hae apua, sinun ei tarvitse kärsiä ahdistuksesta!!

Vierailija
2/6 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken jos avaudun. Yritän vaan rämpiä eteenpäin elämässäni ja olla iloinen ja mukava mami joka niin pitää kaikesta huolta ja ei oo naama norsunvituilla,vaikka välillä tekis mieli huutaa ja juosta pois jonnekin,mutta tuskin sekään helpottaisi.

Ja ulkopuolelle meidän perhe on täydellinen,mies kans,mutta mies on todellisuudessa mustasukkainen,kontrolloiva,osaa olla ilkeä,mutta ei se mitään mä osaan ola samanlainen eli viha ja rakkaus yhdistää meitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et halua puhua ongelmistas niin sitten et voi kuin kärsiä. Ei ne itsestään asiat muutu, varsinkaan tuollaiset.

Vierailija
4/6 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuksen, masennuksen, kontrolloivan ja msutasukkaisen miehen? Mistä osasta siis nautit nyt elmässäsi?

Vierailija
5/6 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken jos avaudun. Yritän vaan rämpiä eteenpäin elämässäni ja olla iloinen ja mukava mami joka niin pitää kaikesta huolta ja ei oo naama norsunvituilla,vaikka välillä tekis mieli huutaa ja juosta pois jonnekin,mutta tuskin sekään helpottaisi.

Ja ulkopuolelle meidän perhe on täydellinen,mies kans,mutta mies on todellisuudessa mustasukkainen,kontrolloiva,osaa olla ilkeä,mutta ei se mitään mä osaan ola samanlainen eli viha ja rakkaus yhdistää meitä.

Kyllä oman elämänsä voi muuttaa, jos HAKEE itse apua!! Ei kannata ajatella noin kuin sinä. Olosi pahenee, paniikkikohtaukset pahenee. Tiedän tämän. Hae oikeasti apua, niin alat voida paljon paremmin. Ja ehkä kannattaa myös miettiä millaisessa parisuhteessa on hyvä elää. Sinun parisuhteesi kuulostaa kamalalta.

Vierailija
6/6 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paniikkihäiriöltä tuo kuulostaa.