Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittääkö miehesi muiden seurassa?

Vierailija
09.07.2011 |

eli minkälainen hän on kotona?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein unelma muiden mielestä,mutta voi voi kun suku tietäis minkälainen hän on kotona,vittuilee päin naamaan,määrää kaikesta,pyytää palvelua ja hakkaa vaimoansa ja haukkuu...

Enpä tiedä miksi olen tässä suhteessa,kun en enää osaa rakastaa..se rakkaus katos jonnekin se mies mikä se oli ennen lapsen syntymää niin oli unelma,nyt hän on vaan laiska ja vittuuntunut sekä väkivaltainen paska.

Jep jep...

Vierailija
2/3 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ihme tapa nolata minut aina omien sukulaistensa läsnäollessa. Puhetapaani ja käsieni liikkeitä, yleensä ne liittyvät jotenkin ulkonäkööni.

Mukavaa kun ei tarvitse enää lähteä miehen sukulaisten luo, minulla on hyvä syy. Tämä sopii minulle ja eipä tarvitse miehen enää hävetä minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on aggressiivinen; paiskoo tavaroita ja pistää paikkoja paskaks plus meidän eläimiä mukiloi. Ja kiroaa paljon. Sit esim. minun vanhempieni luona kyläillessä hän ei edes kiroa, tai siis kerran kun kirosi, niin äitini naurahti ja sanoi, että ei ollut ennen kuullut mieheni kiroavan. Eikä kukaan ainakaan minun lähipiiristäni uskoisi, että mieheni hajottaisi huonekaluja tai mukiloisi eläimiä, pitävät kaikki häntä jotenkin niin kilttinä. No siis onhan se, tosi herkkä ja hellä ja yleensä kiltti, mut sit on tää pimee puoli...

Ottaa välillä aivoon ja kovasti, mutta rakkaus voittaa.