Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tää loppu! mä jätin just mun miehen!!!

Vierailija
09.07.2011 |

En jaksa enää. Neljä vuotta katsonut tätä samaa paskaa. Äijä ryyppää ja valehtelee(ehkä pettää), käyttää kaikki rahat ja on ilmi selvä narsisti. Nyt on mennyt taas pitkän aikaa hyvin ja tällä viikolla sitten keskiviikkona oli baarissa ja nyt taas umpikännissä. En enää jaksa! Ei se tuosta mihinkään muutu vaikka kovasti lupaa. Juoppo mikä juoppo ja sairas mikä sairas.

Äsken soitin kun lupas äkkiä kävästä kaverilla ja tulla sitten heti takas, mutta eipä alkanutkaan kuulua. Baarissahan se oli taustamelusta päätellen ja huusi mulle että "mitä sitten jos ryyppään. Kyllä mulla on oikeus" Toki on oikeus mennä kavereiden kanssa ja pitääkin mennä mutta ei tuolla tavalla valehtelemalla ja sitten suuttuu mulle ja kääntää kaiken mun syyksi.

Ollaan monesti jo erottu, mutta aina vaan palattu yhteen kun mies on niin muka luvannu muuttua ja terapiassakin käyty. Meillä on 2v lapsi. Nyt on ajateltava häntä. Mieheni on lapselle erittäin hyvä isä, mutta minulle paska kuin mikä. Ja heijastuuhan se munkin paha olo sitten lapseen; en jaksa ja purskahtelen itkuun(pahimpina aikoina varsinkin).

Tuntuuhan tämä helvetin pahalta kun miestä niin kovin rakastan, mutta ei mun tartte tätä enää kestää eihän?!! On niin paha olla ja itkettää.

Anteeksi kun tänne avaudun. Helpottaa vaan. En viitsi tähän aikaan enää kenellekään kaverillekaan soittaa ja sekin hävettää kun kaikki ovat sanoneet että jätä se paska ja aina minä olen luvannut ja silti taas ollaan tässä.

Mutta nyt riittää!!! Rakastan itseäni ja lastani enemmän kuin miestäni. Tuntuu kyllä niin pahalta, sattuu. Mutta kun järjellä ajattelee niin tämä meidän suhde on alusta saakka ollut sairas. En jaksa enää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat lapselle.

Vierailija
2/8 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä häpeä sitä, että olet tahtonut rakastaa niin pitkään kuin ikinä mahdollista. Kun nyt oma rajasi on tullut vastaan, se on se ainoa, jota voit ruveta seuraamaan.

Vie lapsesi turvaan pahasta olosta, eheydy itse vähitellen. Siihen mene ainakin vuosi enne kuin hengästyminen ja itku lakkaa. Muttaa sitten olet jaloillasi ja lapsellakin toiveiden mukaan tasaantunut ja hyvä suhde isäänsä.

Rakastaminen ei ole häpeä, muista se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole hyvä tilanne lapsellekaan.

Nyt aloitat uuden elämän lapsen kanssa.

Tiedän, että se ei käy simsalabim.

Se ei siis ole helppoa, mutta se kannattaa.

t: been there, done that.

Zemiä!

Vierailija
4/8 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ero voi olla paras, ja ainoakin ratkaisu. Minä myös olen eroamassa miehestäni, meilläkin on kaksivuotias lapsi. Kyllähän se raja jossain tulee vastaan, ja itsestään on huolehdittava, jotta jaksaa huolehtia lapsesta.

Tsemppiä ja voimia!

Vierailija
5/8 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vielä huomenna aamulla olet edelleen samaa mieltä, niin sitten sun pitää alkaa miettiä kumpi lähtee yhteisestä kodista (ainakin toistaiseksi), sinä ja lapsi (pääsisittekö jonnekin esim viikoksi?) vai mies? Jos se on mies, voit sanomaasi tehostaaksesi tietenkin pakata klassisesti miehen kamat oven ulkopulelle odottamaan :)

Ei mut vakavasti puheenollen - kannattaa ihan oikeasti tehdä jonkin lainen stoppi, jos ei lopulllista eroa niin ainakin uuden suunnan löytämiseksi. Ehkä teilläkin voi löytyä uusi alku, jos mies todella herää siihen ettei nykyinen meno ei voi jatkua. Tätä varten on se puolen vuoden harkinkta-aika avioerossa (jos todella päädyt hakemaan eroa).

Vierailija
6/8 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli yöllä kotiin ja vaikka olin laittanut viestin yöllä että älä herätä minua kun tulet niin tuli raivoamaan makkariin(lapsi samassa huoneessa). Otti tosi lujaa kädestä kiinni ja sanoi että olen nolannut hänet kaikkien hänen ystäviensä edessä kun olin soittanut hänelle baariin. Nyt se tuolla makkarissa nukkuu ja haisee tänne saakka viinalle. lapsi vähän väliä kysyy että "missä Isi on" En viitsi päästää makkaariin kun herra haisee niin pahalta.

Kyllä tää nyt on loppu. Oikeen ällöttää tuo mies!!!

Lähde4tään tästä nyt ulkoilemaan ja samalla haen varastosta matkalaukun niin saa ukko alkaa pakata tavaroita.

Vierailija
7/8 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli yöllä kotiin ja vaikka olin laittanut viestin yöllä että älä herätä minua kun tulet niin tuli raivoamaan makkariin(lapsi samassa huoneessa). Otti tosi lujaa kädestä kiinni ja sanoi että olen nolannut hänet kaikkien hänen ystäviensä edessä kun olin soittanut hänelle baariin. Nyt se tuolla makkarissa nukkuu ja haisee tänne saakka viinalle. lapsi vähän väliä kysyy että "missä Isi on" En viitsi päästää makkaariin kun herra haisee niin pahalta.

Kyllä tää nyt on loppu. Oikeen ällöttää tuo mies!!!

Lähde4tään tästä nyt ulkoilemaan ja samalla haen varastosta matkalaukun niin saa ukko alkaa pakata tavaroita.

Olen nähnyt kun vanhempani tappelivat, olin silloin 6-7v. Kauhea näky. pelotti ihan hirveästi molempien puoleesta. Yritin aina tulla väliin ja itkin hysteerisesti!!!

kerran isä otti veitsen ja viilsi äitiä kahdesti käteen, äiti yritti torjua veitsen. Ja ymmärrät ap varmaan syyn-isä joi.

Hui, tuli taas paha olo kun muistin.

Nyt itselläni on lapsi, miehen kanssa ei olla kertakaan riidelty niin että olisi ääntä korotettu. Ei kertakaan tapeltu. Mieheni kyllä juo, mutta niiiin harvoin, ja silloinkin osaa käyttäytyä asiallisesti.

Voimia sinulle ap, jos mies ei muutu, miksi pitää olla sellaisen kanssa ja pilata oma elämää?

Vierailija
8/8 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit viestissä, että rakastat itseäsi enemmän kuin tuota miestä, mutta varmaan myös rakastat lastasi enemmän! Hänen takiaan ukko pellolle, oli miten hyvä isä tahansa. Toisaalta, hänen kaikki käytöksensä on sitä isyyttä, enkä ainakaan minä näe kuvaamassasi käytöksessä mitään "hyvää" isyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä