Mahassa möykky, syke tuntuu kovana, hieman vasemmalla navan yläpuolella.
Onkohan tämä ihan normaalia...
Onko teillä muilla naisilla tällainen vatsassanne? Navan yläpuolella hieman vasemmalla puolella jonkinlainen pystysuorassa oleva pitkulainen möykky, jossa tuntuu syke tosi kovana, varsinkin, jos siitä painaa sormilla.
Tuntuu parhaiten, kun makaa selälläsi sängyssä tai lattialla. Laita oikean käden sormet vatsasi päälle niin, että pikkurilli on heti navan yläpuolella. Laita vasemman käden sormet edellisistä sentin-parin päähän vasemmalle. Paina aika kovasti. Tunnetko pitkulaisen möykyn? Entä sykkeen tosi voimakkaasti? Mulla sormet oikein "hypähtelee" sykkeen tahtiin.
Onkohan tämä ihan normaali vai pitäisköhän mennä lääkäriin... Mieheni kanssa yritettiin häneltä löytää samanlainen kohta mutta ei tuntunut olevan. En tiedä onko miehen ja naisen anatomiassa eroa tuossa kohtaa...
Jos joku viitsisi kokeilla omaa vatsaansa ja kommentoida, niin olisin kiitollinen.
Kommentit (25)
Hei ollen 11-12 tyttö ja ollen tuntenut sellainen syken. Kysyin yhdeltä mistä se johtuu ja hän sanoi se johtuu että ollen hoika. Mutta en ole varma jos se silti on se koska minun mielestäni en olle hoika. Ei olle olle kipua ehkä pientä nipistystä. Syke tuntuu hyvin selvästi. Mutta ehkäpä mikä saa eniten minua stresaman on se että kun vedän sisään mahani ja ollen seläläni niin tulee iso möykky. Äitini sano että se on van mun vatsa lihakset mutta ei vatsta lihakset tolta kuluisi näytä. Olenko raskaana tai teknö kuolema? Voiko joku plis vastaa.
PS. Nuori tyttö
Kannattaa tehdä raskaustesti jos siellä vatsassa tuntuu jotenkin epätavallinen syke.
Vierailija kirjoitti:
Hei ollen 11-12 tyttö ja ollen tuntenut sellainen syken. Kysyin yhdeltä mistä se johtuu ja hän sanoi se johtuu että ollen hoika. Mutta en ole varma jos se silti on se koska minun mielestäni en olle hoika. Ei olle olle kipua ehkä pientä nipistystä. Syke tuntuu hyvin selvästi. Mutta ehkäpä mikä saa eniten minua stresaman on se että kun vedän sisään mahani ja ollen seläläni niin tulee iso möykky. Äitini sano että se on van mun vatsa lihakset mutta ei vatsta lihakset tolta kuluisi näytä. Olenko raskaana tai teknö kuolema? Voiko joku plis vastaa.
PS. Nuori tyttö
Jos oot harrastanut seksiä niin raskaus on aina mahdollista edes ehkäisy ei ole 100varma...
Mulla myös on tuntunu tommonen möykky mahassa vasemmalla puolella navan lähellä ja on tuntunu syke tosi kovaa mut onks se normaalia vaikka oon vasta 12v