Oletko hyvännäköinen ilman meikkiä?
Oletko hyvännäköinen ilman meikkiä? Vai jopa tyrmäävä? Vai tavis?
Kommentit (32)
Minulla on hyvä iho ja kauniit piirteet. Ei tarvitse meikata koskaan. :-)
meikittä hyvännäköinen, ripsipidennyksen kanssa upea, meikattuna tyrmäävä :)
Iho maksaläiskien kukittama, hampaat rumat, nenä punainen jne. Silti joku (aika monikin) kehunut nätiksi ( ei tosin kauniiksi). Hyvällä meikillä saatan olla inhimillinen. Kulmat tummat muutenkin ja silmät samoin.
meikittä hyvännäköinen, ripsipidennyksen kanssa upea, meikattuna tyrmäävä :)
koska mulla on luonnostaan pidemmät ripset kuin yhdelläkään kaverillani.
Ei vaiskaan, luulen, että olen sellainen ihan ok-näköinen tavis. Ja en meikkaile. Ripset ja kulmat värjätty.
Näytän avaruusoliolta jos en värjää niitä..
Mutta tuota kummajainen jokatapauksessa. Oli meikkiä tai ei.
En kehtaa mennä ulos ilman meikkiä. Synnärillekin oli pakko ehostautua.
Mieheni mielestä olen kaunis :-0
terv tummat silmanaluset jo syntyessä :P
Miehen mielestä hyvä ilman ja meikin kanssa.
Olen ihan nätti, jos olen rivissä muiden meikittömien suomalaisnaisten kanssa. Olen tumma ja ripset ja kulmat on omastakin takaa, ihokin on aika tasaisen värinen. Mitään peitettävää ei ole, korostettavaa toki löytyy.
Mutta olen ihan tavis, jos olen rivissä meikattujen kanssa.
Pidän itseäni ihan hyvännäköisenä, ikäisekseni toki, ja ikä myös näkyy (45). Ihossa on vanhoja aknearpia ja epätasaisuutta, ja näyttäisin varmaan paremmalta huolellisella ihomaalilla - jos onnistuisin meikkaamaan niin ettei sitä todellakaan erota luonnolliessta ihosta. Mitään silmämeikkejä tai poskipunia en voi käyttää koska näytän mielestäni ihan naurettavalta niiden kanssa - jotenkin en pysty katsomaan niitä tämän kulttuurin silmin (eli niin että meikki on asiaankuuluvaa ja luonnollista) vaan alkaa ihan naurattaa, että maalaan naamaani selvemmät silmät ja huulet jne...
Eli parempi ilman. Pätee myös kaikkiin muihin ihmisiin, siis minun asteikollani ja katseelleni.
Olen kaunis ilman meikkiä ja meikillä. Toisaalta kun on tummat kulmakarvat ja ripset luonnostaan, meikki ei edes tuo niin paljon lisäarvoa. Meikkaan harvoin ja pikemminkin meikattua se juhlafiilis ja asenne luo sen hieman viehättävämmän vaikutelman. Tavallisena työpäivänä meikittä ja vasyneenä harvoin otan edes katsekontaktia vieraisiin ja on sanomattakin selvää, että miehet eivät myöskään ota yhtä helposti tuolloin kontaktia.
Käykää muuten katsomassa huutonetin myynnissä olevat tavarani, kuten esim.:
http://www.huuto.net/kohteet/tyylikkaat-vaaleanharmaat-farkut-w29/18336…
ja
http://www.huuto.net/kohteet/kesainen-paitapaketti-sis-4-naistenpaitaa/…
Perusvaatteita, kirjoja ym. kohtuuhintaan. Kiitos ja anteeksi! :)