Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rentoutua ja levätä lomalla lasten kanssa?

Vierailija
08.07.2011 |

Loma alkoi ja mennään mökille koko perheellä. Väsyttää ja vituttaa. Lasten syntymän jälkeen en ole nauttinut lomista yhtään. Koko ajan pitää holhota ja huolehtia. Koko ajan joku on jotain vailla. Kun lapset nukahtaa olen itsekin valmis unten maille. Ei enää myöhäistä saunomista, laiturilla istuskelua ja viinin nauttimista rauhassa. Ei verkkaisia aamuja aamu-uinteineen ja -nainteineen. Mä haluan entiset ihanat lomani takasin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ihana lapsuus, ja toivoisin jotain samantapaista omille lapsilleni. Ei mitään ihmeellisiä extreme-kokemuksia, vaan esim.veneellä saareen, kahvia (mehua) ja keksiä mukaan, ja sit uitiin ja otettiin aurinkoa. Tai sitten omassa pihassa sulkkista ja grillailua. En muista että vanhempani olisivat olleet stressaantuneita ja väsyneitä, eivät ainakaan sitä meille lapsille koskaan näyttäneet. Miksi olisivat olleet, asiat oli ihan hyvin, oli kesä ja loma, kaikki terveinä.

Vierailija
22/31 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit mukuloita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä monesti ajatellut että jos saisin kääntää kelloa taaksepäin, jäisin vapaaehtoisesti lapsettomaksi. Nyt täytyy vaan yrittää tästä jotenkin selvityä parhaani mukaan. En ole ap mutta minusta tuntuu samalta.

teit mukuloita?

Vierailija
24/31 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit mukuloita?

tein lapsen, koska halusin sitä mieheni kanssa. Hänen kuoltuaan ei ollutkaan niin helppoa jaksaa.

Tulee tilanteita, joilloin kaikki ei mene käsikirjoituksen mukaan.

paitsi tietysti av-palstalla:D

Vierailija
25/31 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukset ja uupumukset on täällä käsitelty niin tuhanteen kertaan, ettei tässä voi olla siitä kysymys. Ja jos on, niin herran tähden googleta vaikka paikallinen perheneuvola ja kysy sieltä apua.

Luulen tosin, että tässä on kyse pelkästä äidin itsekkyydestä, josta lapset joutuvat maksamaan loppuelämän kestävillä traumoilla. (tai trollauksesta)

Vierailija
26/31 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukset ja uupumukset on täällä käsitelty niin tuhanteen kertaan, ettei tässä voi olla siitä kysymys. Ja jos on, niin herran tähden googleta vaikka paikallinen perheneuvola ja kysy sieltä apua. Luulen tosin, että tässä on kyse pelkästä äidin itsekkyydestä, josta lapset joutuvat maksamaan loppuelämän kestävillä traumoilla. (tai trollauksesta)

Vierailija
27/31 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukset ja uupumukset on täällä käsitelty niin tuhanteen kertaan, ettei tässä voi olla siitä kysymys. Ja jos on, niin herran tähden googleta vaikka paikallinen perheneuvola ja kysy sieltä apua. Luulen tosin, että tässä on kyse pelkästä äidin itsekkyydestä, josta lapset joutuvat maksamaan loppuelämän kestävillä traumoilla. (tai trollauksesta)

Jos äiti ei kestä omia lapsiaan edes lomalla, niin kaikki ei ole hyvin. Vain ap tietää, onko uupunut vai itsekäs.

Vierailija
28/31 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimataitoinen kun on.

Vierailija
29/31 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tippaakaan välitä mitä joku av-mamma minusta luulee tai ajattelee:D

Vierailija
30/31 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoli auto-onnettomuudessa. Tässä ketjussa äidit itkee kun joutuu loman viettämään lasten kanssa. Miksi ne lapset ei jää koskaan auton alle niiltä äideiltä, jotka ei niistä lapsistaan välitä.

lasien lävitse.

Ihan hirveää oli tekstisi. Ilmoitan ylläpidolle.

Vierailija
31/31 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan kuvitellut saavani noin vilkasta lasta. Mutta kyllähän niitä nautittavia hetkiä riittää kuitenkin vaikka joka päivä ainakin kerran heitän toivoni.