Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävyyden loppu?

Vierailija
08.07.2011 |

Voiko 30-vuotinen ystävyys katketa tällaisesta: Ystäväni (nais) ymmärsi minut ilmeisesti väärin puhelimessa vuosi sitten, hän ei suostu kertomaan mitä olin sanonut, väitti kuitenkin että olin haukkunut häntä tyhmäksi. Tähän päivään asti olen miettinyt, mitähän olen mahtanut päästää suustani, mutta se on selvää että silloin puhuttiin erittäinkin kärkevästi entisestä narsisti-työkaveristamme ja ainakin minä olin erittäin suivaantunut tähän narsistiin...

Pyysin anteeksi jos olen häntä tahattomasti loukannut, en vaan koskaan ole saanut tietää mitä oikein olen hänelle sanonut. Vuoden verran hän on tätä sisällään pitänyt ja kun ihmetellen hänelle soitin, kuinka hän voi ja ei ole kuulunut mitään pitkiin aikoihin, hän oli kuin myrkynniellyt, hyvä ettei lyönyt luuria korvaani. Pyysin myös, että nähtäisiin silmästä silmään ja sanoin että minun on häntä ikävä, hän ei ollut suostuvainen.

Voinko enää tehdä asialle mitään, en viitsisi ruveta uudestaan matelemaan ja veivaamaan samaa anteeksipyyntöä... vai pitääkö minun vain yksinkertaisesti unohtaa vanha ystäväni?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla