Tarjosin yställeni katon pään päälle....
Ystävälläni meni huonosti miehensä kanssa ja oli eroa tekemässä ja toki uusi mieskin kiikarissa.
Toki ystäväni oli suruissaan ja tarvitsi tukea eronsa kanssa ja minä autoin ja kuuntelin puhelimessa tunti tolkulla ero juttuja.
Eräänä päivänä sitten soi puhelin jälleen ja ystäväni kysyi voiko hän tulla meille.Minä sitten herkkänä hetkenä lupasin että voit tulla kun meillä on yksi ylimääräinen huonekin vapaana.
Ystäväni kantoi kimpsut ja kampsut sitten meille ja kävi taloksi.
Tein tilaa vessan kaappeihin hänen tavaroilleen,ja eteiseen takeille ym ym...järjestin ja siivosin ja varmistin että kaikilla olisi hyvä olla,perheelläni ja ystävälläni.
Sovimme myös siivouksista ja muista normi asioista joita ystävättäreni lupasi hoitaa ns.vuokran maksuksi.
Ekana päivänä hän olikin kovin avulias ja pyyhki pölyjä ja järjesteli kamojaan...
No seuraavana päivänä sitten huomasin että töistä tullessani hoidin lapset,ruuat ym muut(minunhan ne ovat eli minun juttuni)Siivoukset.Ystävättäreni oli tullut töistä jo paria tuntia aikaisemin ja siirtynyt terassille parin siiderin vauhdittamana. Ja minä kaivan imuria esiin ja ulkoilutan koiria ym ym..Mieheni tullessa kotiin ystäväni tarjoaa hänellekin siideriä ja pyytää seurakseen. No siinä omien koti hommien tekemisen lomassa hetkeksi istun terasille ja kuuntelen juttuja...Ovat kuin minua ei olisikaan joten lähden vähin äänin jatkamaan hommiani ja lasten viihdyttämistä.
Seuraavana päivänä sitten heitän ukolle pyykkikorin ja sanon hae pyykit koneesta,mä meen pesee lapset ja kylppärin ja laitan ne nukkumaan.Ystävättäreni oli jälleen koko illan istunut siiderien kanssa ukkoni viihdyttämänä terassilla.
Kylppärissä huomaan kuinka hammasharjani ja mukini on siirretty pois kaapin päälle ja tilalle on ilmestynyt ystävättäreni hammasharja ja muki jossa lukee isolla "Äidin hammasmuki". Kiehahdin tästä mutta en puhunut mitään siirsin mukin takaisin ystävättärelleni varatulle paikalle.
No tulen suihkusta ja lapsia nukuttamasta niin totean että pyykkikori on yhä tyhjänä terassin vieressä ja jutustelu jatkuu. Nappaan pyykkikorin ja lähden hakemaan pyykkejä,en puhu kummallekaan mitään.Illan tullen tulevat sitten sisälle ja mieheni valittaa kun ei ole omia asioitaan saanut hoidettua koko päivänä.
Seuraavana aamuna hammasmukini on jälleen siirretty ja "äidin hammasmuki" tullut tilalle...
Näin homma jatkui liki kaksi viikkoa,minä hoidin kaiken ja muut vaan tissuttelivat sidukkaa ja pitivät kivaa...
Kunnes koitti vkonloppu ja sain lapset nukkumaan ajoissa,kaivoin viina kaapin kätköistä,salmiakki kossu pullon ja aloin juottaa ystävääni,istuin siinä itsekin tissuttelemassa mutta feikkasin salmarin kohdalla juomiseni.Ystäväni alkoi olla hyvässä ja ehdotella miehelleni kaikenlaista mukavaa toimintaa kahdan kesken!!! Ja minä pidin suuni kiinni ja juotin ystävääni. aloin sitten siinä jo ilmottelemaan että olisi aika mennä nukkumaan tai ainakin sisälle,niin ystävääni ei väsyttänyt ollenkaan...hän halusi jäädä vielä telkkaria katsomaan...kun miehenikin oli jäämässä sitä katsomaan.
Mies kuitenkin päätti katseeni painostaman kömpiä omaan sänkyyn nukkumaan hyvinkin ripeästi,jolloin myös ystäväni sai väsymyksen itselleen...
Yöllä sitten kuulin kuinka hän jutteli puhelimessa ex-miehensä kanssa ja uuden miehensä kanssa. loppujen lopuksi torkuin ja heräsin siihen kun hän kävi sänkymme vieressä mieheni puolella ilmeisesti herättämässä häntä.Minähän siihen heräsin jolloin hän lähti pois.
Seuraavana aamuna hän oli jostan syystä päättänyt muuttaa takaisin kotiinsa ja keräsi kamansa ja lähti ennen kymmentä kotiin krapulassa.
Tämän jälkeen hän on käynyt muutaman kerran iltasella että miehenikin on kotona ja tällä viikolla kävi kylässä päivällä pikaseen kun huomasi että olenkin ihan yksin kotona niin oli kiire pois.
Yleensä kun hän käy hän valittaa huonosta seksielämästään ja kuinka kurjaa hänellä on kotona.
Enää en jostain syystä ota kantaa suuntaan tai toiseen hänen ongelmiinsa.Hoitakoon itse asiansa,jotka on sotkenut.
Kiitos että sain purkautua asian suhteen.
Ja olen puhut asiasta miehenikin kanssa ja siltä
osin asiat on kunnossa ja muutenkin.
Piti vain saada kirjoittaa asiasta johonkin että saan sen mielestäni pois
Kommentit (7)
olin aikanaan liian sinisilmäinen..melkein samanlainen juttu..ja niinhän siinä kävi, että tämä vamppi sai mieheni sänkyyn...
olin aikanaan liian sinisilmäinen..melkein samanlainen juttu..ja niinhän siinä kävi, että tämä vamppi sai mieheni sänkyyn...
vamppi väkisin veti hänet sänkyyn ja käytti hyväksi?
Voi mies-raukka, miten hän pystyy elää tämän asian kanssa.
AP, sinun olisi pitänyt kertoa ystävällesi että sinun talossa ollaan sinun säännöillä. Ehkä ystäväsi ei edes ajatellut että tarvitset apua. Joillekin ihmisille pitää sanoa ääneen että menee jakeluun. Ja toi mies-homma, että tuli yöllä herättää. Miksi et sanonut mitään. Mä olisin kyllä niin äänessä kun vain voi olla.
Pitää puhua!
On se vaan todella kaunista kun nainen osaa pitää suunsa kiinni eikä valita.
En kyllä olisi voinut katsella tollasta menoa kahta viikkoa en sen naisen enkä ukkosikaan.
Varo vaan ettei sinua käytetä hyväksi jatkossakin.
ps. kait sentään vieras ruokansa kustansi
Hän ei kylläkään meillä ole asunut jne, mutta yhden yön on ollut ja se oli samalla viimeinen kerta! Käytettiin tätä naista shoppailemassa, kun asutaan suht isossa kaupungissa. En jaksa alkaa kaikkea raapustaan, mutta hän esim. halusi ehdottomasti mieheni päättämään, että kumpi alusasu olisi mieheni mielestä parempi hänelle (mies ei kuitenkaan päättänyt ja ihme sentään ettei tämä nainen vetänyt näitä alusasuja päälleen ja pyytänyt sitten mieheni mielipidettä) ja illalla pukeutui niin, että kellään ei jäänyt epäselväksi millaiset alusvaatteet hänellä on päällä.
Hän yritti ihan suoraan, että mieheni lähtisi hänen kanssaan kahdestaan baariin tai jonnekin, mutta pääasia oli, että kahdestaan. Hänen mielestään minä en olisi saanut mukaan tulla, koska olin raskaana. Monesti hän on myös kehunut hirveästi minulle tuntevansa millainen mieheni on, vaikka ei tunne (eivät ole pahemmin aikaa yhdessä viettäneet tai jutelleet oikeasti). Tässä siis vain muutama esimerkki. Eipä olla tämän jälkeen häneen pahemmin yhteyttä pidetty! Kyseinen henkilö vaihtaa myös nykyään miestä kuin paitaa ja hänellä on monta lasta ja kaikki eri miehen kanssa.
Joillakin menee niin että jos minä en ole onnellinen, niin ei muutakaan ole onnellisia..! Eli tämä naikkonen ajatteli kokeilla jos sais sinunkin elämäsi perseelleen kun itsellä taitaa olla. Mikä olo sulla jäi miehesi käyttäytymisestä, eli oliko hän vain kohtelias tälle baiselle, vai oliko liiankin ystävällinen? Itse en olis tuollaista katsellut, noin pitkään ainakaan, vaan mies olis päässyt kahdenkeskiseen puhutteluun...!
Aika jännä että noin läpinäkyvästi toimivia naikkosia löytyy, en ymmärrä!
Meilläkin eräs tuttu nainen käveli kaverimme tasavuosisynttäreillä miehen luota miehen luokse vähän juttelemassa, myös minun mieheni. Siinä vaiheessa selvisi, että kävelee ympäriinsä ja pyytää suoraan jokaiselta panoa.
Kotiin lähtiessämme näin talon ulkopuolelta (eräänlainen juhlakeskus) ikkunasta kuinka eräs miesvieraista hoiteli mimmiä pöydän päällä..