Mihin lähettäisin mieheni rakastajattaren nakukuvia?
Miehelläni on ollut toinen nainen, ja joitain kuukausia sitten löysin alastonkuvia tästä eukosta. Mies väitti että suhde on ohi, mutta nainen pyytämättä lähettelee kuvia. (Joopa joo.) Silloin totesin että jos joskus vielä löydän vastaavia kuvia, postaan ne nettiin mahdollisimman moneen paikkaan ja laitan mukaan myös eukon yhteystiedot. Tiedän nimen, osoitteen, puhelinnumeron ja jotain työpaikasta (kaupunki ja ala).
Nyt siis (tuoreita) kuvia taas löytyi, joten haluaisin ideoita mihin niitä laittaisin. Tietty olisi kiva jos en itse jää kiinni, siinähän voi rikoksen tuntomerkit täyttyä. Mutta moraalisesti katsoen eukko saa syyttää itseään kun on kuvia ottanut ja levittelee niitä itse.
Tekisi mieli selvittää hänen työpaikkansa ja lähettää sinne kuvia. Tai sitten voisi laittaa myynti-ilmoituksen seksitreffisivustolle. Tavallisilta sivuiltahan tuollaiset pillukuvat aika nopeasti poistetaan.
Ideioita!
Kommentit (22)
aika törkee ukko sulla!Ja niin on se akkakin,että oikein kuvia lähettelee ihan pyytämättä,justjust.
Joudut todellakin vain itse kuseen.
Sanot miehellesi adios!
Jos nainen on sellaisessa paikassa töissä jossa pääsee käymään kuka tahansa, niin tulostat niitä kuvia ja viet jonnekin ilmoitustaululle. Tännekin pitää tietysti linkittää ne kuvat, mutta vaikka kasvot peitettynä niin että henkilö on anonyymi. Henkilötietojen levittämien menee liian pitkälle. Ja ainahan voi lähettää "vahingossa" kuvia vääriin sähköpostiosoitteisiin (työpaikan pomolle, kunnan ja koulujen työntekijöille, kollegoille )..
Iso riski on että joudut oikeasti hankaluuksiin, joten harkitse tarkkaan mitä teet vai teetkö yhtään mitään. Miehen voit kyllä jättää saman tien.
ja laita teidan makuuhuoneen seinalle.
Jos teet tällaisen häpäisyn, siitä voi saada maksimissa kaksi vuotta vankeutta. Mieti nyt haluatko viettää aikasi linnassa. Tulisivatko lapsesi katsomaan äitiään vankilaan?
Jos teet tällaisen häpäisyn, siitä voi saada maksimissa kaksi vuotta vankeutta. Mieti nyt haluatko viettää aikasi linnassa. Tulisivatko lapsesi katsomaan äitiään vankilaan?
Tuon levityksen voi tehdä kauhean helposti, ettei jää kiinni lainkaan. Anonyymiproxyjen käyttö on helppoa, eikä kukaan saa selvitettyä, että kuka ne kuvat on lähettänyt.
jonnekkin missä on väritulostin (ei kotonasi). Tulosta kuvia ja liimaile niitä kadulla tolppiin :D
Jos tiedät naisen osoitteen niin hänen rappukäytävän ilmoitustaulu olisi myös ihan kiva ja vaikka teksti "ilmainen seksipalvelu se ja se kerross t. ......"
Tuon levityksen voi tehdä kauhean helposti, ettei jää kiinni lainkaan. Anonyymiproxyjen käyttö on helppoa, eikä kukaan saa selvitettyä, että kuka ne kuvat on lähettänyt.
Mistäköhän mä löytäisin sellasen ohjelman joka piilottaa ip-osoitteen? Täytyy varmaan googletella ja kattoo jos osaisin käyttää.
Toi Alaston Suomi vois olla hyvä. Ja aattelin tehdä vaikka city.fi profiilin ja sit laittaa vielä sexwork.net ilmon. Ja vaikka postata miesvaltaisille foorumeille niin saadaan kuvat leviämään kun miehet niitä kuitenkin kopioi omalle koneelleen ja toivottavasti laittavat johonkin eteenpäin.
Jos tiedät naisen osoitteen niin hänen rappukäytävän ilmoitustaulu olisi myös ihan kiva ja vaikka teksti "ilmainen seksipalvelu se ja se kerross t. ......"
Miehesikö on viaton kultapoju, joka joutui hyväksikäytön uhriksi?
Minä tekisin aivan varmasti samalla tavalla jos joku minun miehelleni moisia lähettelisi!
Vittuun tuollaiset lumput.
Miehesikö on viaton kultapoju, joka joutui hyväksikäytön uhriksi?
Mies on ihan asia erikseen ja on rangaistuksensa saanut. He ovat molemmat idiootteja.
tulee olla tyylikäs, muuten se ei ole tehokas. Yliampuminen on luoti omaan jalkaan. Kehittele nyt vielä ennen kuin lähdet riehumaan. Olisi sääli haaskata noinkin hyvää koston välinettä turhaan psykoiluun, kaikilla ei ole samanlaista tilaisuutta. Käytä se harkiten. Pelkkä nettilevinneisyyteen pyrkiminen on tylsää. Ainoa varteenotettava täällä oli tuo rappukäytävään postaaminen, tosin silloinkin jättäisin tekstin pois. ;)
tulee olla tyylikäs, muuten se ei ole tehokas. Yliampuminen on luoti omaan jalkaan. Kehittele nyt vielä ennen kuin lähdet riehumaan. Olisi sääli haaskata noinkin hyvää koston välinettä turhaan psykoiluun, kaikilla ei ole samanlaista tilaisuutta. Käytä se harkiten. Pelkkä nettilevinneisyyteen pyrkiminen on tylsää. Ainoa varteenotettava täällä oli tuo rappukäytävään postaaminen, tosin silloinkin jättäisin tekstin pois. ;)
Asuu omakotitaloalueella, taitaa olla rivitalo.
miehensä haluaa hoikan,kauniin naisen ikä ap:n laista sotanorsua.... HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAH. laihduta,tynnyri!
tänne ilkeästi niin taidatte itse olla pettäjiä ja toisia naisia..
tänne ilkeästi niin taidatte itse olla pettäjiä ja toisia naisia..
vahingoniloisia sotanorsuja. Nainen on naiselle sotanorsu.
Nuori ja melko anorektinen. Ei ruma.