Luitko lapsena Tiina-kirjoja?
Niitä Anni Polvan kirjoittamia?
Itse olin aivan koukussa niihin... =)
Kommentit (28)
Ja tulipa kirppareilta yms. hankittua kaikki ne vanhemmat painokset, ne punaiset. Moneen kertaan luin ne kaikki. Ja hieman vanhempana luin muutaman niitä "siirappikirjoja"... Neiti etsivistä en innostunut koskaan.
Mulla oli tapana syödä näkkäriä (päällä voita, juustoa ja kurkkua) ja lukea Tiina-kirjoja portaiden alla "salapaikassa".
Voi että mä rakastin noita kirjoja :)
Itse en tosin niistä nyt niin hurjan paljon tykännyt, mutta luin todella paljon, joten nämäkin tuli luettua.
Lotat oli sikahyviä,
Neiti etsivät, viisikot, sos, 3 etsivää ymym.. Kamala kasa oli kirjoja aina yöpöydällä odottamassa
ja olin kauhean kateellinne tiinalle sen köyhästä mutta rakastavasta perheestä..
mulle ne kaikki kun en osannut lukea vielä. Sitten kun opin lukemaan, luin ne itse. Mielelläni ostaisin itselle ne kaikki, mutta en ole ehtinyt löytää kuin yhden.
sarjoista luin Seljan tyttöjä, Pikku naisia, Runotyttöä, Vihervaaran Annaa, Anni Swania jne.
kaikki Tiinat ja Lotat ja Baby sitters clubit. Joskus ihan kaiholla miettii, että olispa kiv avieläkin lueskella niitä ihan nostalgiamielessä, mutta en kehtaa lainata niitä enää :D