Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luitko lapsena Tiina-kirjoja?

Vierailija
07.07.2011 |

Niitä Anni Polvan kirjoittamia?

Itse olin aivan koukussa niihin... =)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki Tiinat ja Lotat ja Baby sitters clubit. Joskus ihan kaiholla miettii, että olispa kiv avieläkin lueskella niitä ihan nostalgiamielessä, mutta en kehtaa lainata niitä enää :D

Vierailija
22/28 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulipa kirppareilta yms. hankittua kaikki ne vanhemmat painokset, ne punaiset. Moneen kertaan luin ne kaikki. Ja hieman vanhempana luin muutaman niitä "siirappikirjoja"... Neiti etsivistä en innostunut koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tapana syödä näkkäriä (päällä voita, juustoa ja kurkkua) ja lukea Tiina-kirjoja portaiden alla "salapaikassa".

Voi että mä rakastin noita kirjoja :)

Vierailija
24/28 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tosin niistä nyt niin hurjan paljon tykännyt, mutta luin todella paljon, joten nämäkin tuli luettua.

Vierailija
25/28 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotat oli sikahyviä,

Neiti etsivät, viisikot, sos, 3 etsivää ymym.. Kamala kasa oli kirjoja aina yöpöydällä odottamassa

Vierailija
26/28 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin kauhean kateellinne tiinalle sen köyhästä mutta rakastavasta perheestä..

Vierailija
27/28 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ne kaikki kun en osannut lukea vielä. Sitten kun opin lukemaan, luin ne itse. Mielelläni ostaisin itselle ne kaikki, mutta en ole ehtinyt löytää kuin yhden.

Vierailija
28/28 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjoista luin Seljan tyttöjä, Pikku naisia, Runotyttöä, Vihervaaran Annaa, Anni Swania jne.