Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana olevan pettäminen...

Vierailija
07.07.2011 |

olenpahan seurannut sivusta, kun erästä muijaa petetään kaiken aikaa. en viitsi puuttua asiaan, koska viestintuojahan tunnetusti ammutaan...mutta tämä kauan jo suomessa asustellut tyyppi ei ole rehellinen "sinisilmäiselle" muijalleen. äijä viipottaa pienehkön paikkakunnan yöelämässä hyvinkin tiuhaan, ja muijaa ei vierellä näy. muita kylläkin. ja tämä eteläisessä suomessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteläisen Suomen. Se oli merkittävä tieto.

Vierailija
2/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toivoisit samaa myös omalla kohdallasi: kaikki muut tietävät, että sinua petetään, paitsi sinä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä raskaana olevaa kannata nussia. Menee siittiöt hukkaan

Vierailija
4/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tammoinen sinisilmainen. Oma mieheni petti kun olin raskaana. Olin todella vihainen niille jotka tiesivat mutta eivat sanoneet mitaan. Neuvoisin sanomaan naiselle jotain.

Vierailija
5/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mamupatjoille annettu älliä, joten ihan sama mitä heille käy, sitä saavat mitä haluavat eli älykääpiöiltä älykääpiön kohtelun. Mua vaan aina naurattaa kun noilla menee kaikki päin persettä :))

Vierailija
6/6 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Mutta 6: Miksi sua naurattaa, kun jollakulla muulla menee päin persettä? Onko se sulta pois, jos jollain sattuisi menemään maahanmuuttajataustaisen (hui, apua!) miehensä kanssa hyvin? Ärsyttää, kun noi persut on nousseet pinnalle, niin yhtäkkiä onkin niin siistiä olla avoimesti rasisti ja suoltaa joka avaukseen noita samoja aivopieruja.. Hyvää karmaa vaan sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän