Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mies on lyhin? Löytyykö lyhyempää kuin minun mieheni, joka on

Vierailija
07.07.2011 |

171 cm

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää pätkäksi, just tollasex 170cm ja hinteläx. Mun ex oli sellanen ja six onkin ex kun tuntui niin poikaselta.

Vierailija
2/46 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ex ja siihen saikin jäädä, kun en ees korkkareita voinut laittaa, kun jäi ukko un varjoon. Yöks. Raukka ajoi autoakin silleen penkki tosi takana ja varpailla painoi kaasua ja jarrua, kun olis muuten näyttänyt ulkoapäin katsottuna niin naurettavalta penkki tuulilasissa kiinni....:)

onneksi mun mies on 184cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on niin iso ego ja hyvä itsetunto, et ei sen pituutta ees huomaa. eikä oo mikään hernekeppi vaan helevetin roteva.

Vierailija
4/46 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä nykyinen mies, eli siis lasteni isä, tuntuu tosi lyhyeltä, vaikka on 180cm. Olen aina tykännyt pitkistä, liki 190cm pituisista miehistä...

Vierailija
5/46 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää pätkäksi, just tollasex 170cm ja hinteläx. Mun ex oli sellanen ja six onkin ex kun tuntui niin poikaselta.

Pakko oli kuitenkin lapsi hankkia tämän prinssin kanssa?

Vierailija
6/46 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli kuitenkin lapsi hankkia tämän prinssin kanssa?

Monta yllättävää asiaa on av-mammoille miehestä selvinnyt vasta lisääntymiseen johtaneen aktin jälkeen, mutta tämä on ensimmäinen kerta kun miehen pituus ja ruumiinrakenne on tullut yllätyksenä.

Vierailija
7/46 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korstoilal kehumaan, vaikka kysyttiin lyhyttä miestä. Minä en ole koskaan pitänyt taasen liian pitkistä miehistä, 178 cm on maximi.

Vierailija
8/46 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, ex oli 173 cm. sen jälkeen seurustelin 186 cm pitkän kanssa ja nykyinen mies on 174 cm pitkä. Mutta ei se rakkaus pituutta kato.

Vierailija
9/46 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa itse olin samanmittainen nuorena nyt olen jotain 163 cm.

Vierailija
10/46 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on niin iso ego ja hyvä itsetunto, et ei sen pituutta ees huomaa. eikä oo mikään hernekeppi vaan helevetin roteva.

Taitaa moni nainen ihailla pitkiä miehiä vain siksi, etteivät uskalla ottaa lyhyttä. Naurettavaa, että jollekin 155-senttiselle pitää olla 190 cm pitkä mies. Ettekö huomaa, kuinka naurettavia olette?

Vierailija
11/46 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa moni nainen ihailla pitkiä miehiä vain siksi, etteivät uskalla ottaa lyhyttä. Naurettavaa, että jollekin 155-senttiselle pitää olla 190 cm pitkä mies. Ettekö huomaa, kuinka naurettavia olette?

Siis sä oot ottanut miehes pituuden mukaan, koska olet itse pätkä??!

Olet etsimällä etsinyt pätkää miestä ettet näyttäisi naurettavalta ;)

Vierailija
12/46 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ketä oikeeesti kiinnostaa se pituus jos luonne on mitä mahtavin ?

Jos sinulla olisi kaksi vaihtoehtoa pitkä mies joka on vähän itsekeskeinen ja muutenkin olisit epävarma hänen kiivaasta luonteesta tai sitten lyhyt, joka maailman kultaisin ihminen muuten ns. täydellinen juuri sinulle niin valitsisitko tuon pitkän vain sen takia, että et kehtaa liikkua lyhyen kanssa :D

Ihme porukkaa täällä.

Vierailija
13/46 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 177, repikää siitä huumoria... Tärkeintä on mielestäni kuitenkin se, että meidän parisuhteemme on ihan loistava. En vaihtaisi (vaikka suunnitelmiin kuului "ainakin 185 cm tumma pitkä komea mies" :D)

Vierailija
14/46 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli yli 180-senttinen.

Nykyinen mies 165, kyllä tämän miehen kanssa on paljon mukavampi pussailla yms kun ei tarvi kummankaan kumarrella jne ;)

Vierailija
15/46 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että sulla on hyvä itsetunto

se voi olla et molemmilla on... ite oo 164. miehell' nyt oi vaan niin nauravat silm't ja hersyv' huumorintaju, ett' siin' naista vietiin!

Ja mun n'ppis n'k;j''n sekos.

Vierailija
16/46 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 170, eli pari senttiä minua lyhempi sukat jalassa. Usein toki käytän korkkareita. Parempaa miestä ei ole. jos jonkun täytyy päteä miehensä pituudella, niin ei hänellä kyllä hyvin mene. :D Mulle sopii ihan hyvin, ettei av-mammat ole kiinnostuneita mun miehestä.

Vierailija
17/46 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niukinnaukin 170cm ja minä 168cm eli melkeen saman mittaiset :)

Vierailija
18/46 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

191 cm eli ihan tappi.

Vierailija
19/46 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pitkältähän tuo tuntuu kun itse olen 153 :DD Lapsista ei todennäköisesti tule koripalloilijoita. Mut kelpaa meille futaajakin, sentterit on aika pätkiä :)

Vierailija
20/46 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyypä sanoa että en oo ikinä miehessä pituuteen ihastunu:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi