Puerto rico, onko meluisa yöelämä, kuten aurinkomatkat
kohteen esittelee? Jos haluaa nukkua rauhassa, mikä hotelli kannattaa ottaa..
Kaivataan myös aurinkoa ja hyvää rantaa. Lasten kanssa menossa.
Kommentit (8)
Se on satama-alueella, ei ihan keskustassa, kävelymatkan päässä kuitenkin. Sinne ei melua kuulunut ja muutenkin pidimme hotellista. Valitsimme hotellin sen takia ettei tarvinnut portaita kiivetä.
Se on satama-alueella, ei ihan keskustassa, kävelymatkan päässä kuitenkin. Sinne ei melua kuulunut ja muutenkin pidimme hotellista. Valitsimme hotellin sen takia ettei tarvinnut portaita kiivetä.
ap
Älä mene sinne lasten kansa (jos Gran Canarian Puerto Ricosta on kyse). Se on biletyskylä, joka on varta vasten turisteille rakennettu. Menkää Bahia Feliziin tai Maspalomakseen, jos ette Las Palmasiin halua. Jälkimmäisen näistä itse valitsisin ja olen siellä 3- ja 5-vuotiaiden kanssa ihanan loman viettänytkin.
Älä mene sinne lasten kansa (jos Gran Canarian Puerto Ricosta on kyse). Se on biletyskylä, joka on varta vasten turisteille rakennettu. Menkää Bahia Feliziin tai Maspalomakseen, jos ette Las Palmasiin halua. Jälkimmäisen näistä itse valitsisin ja olen siellä 3- ja 5-vuotiaiden kanssa ihanan loman viettänytkin.
Oltiin Riu Vistamar -hotellissa (Aurinkomatkoilla). Oli tosi rauhallinen hotelli Amadores rannan yläpuolella. Hotellilla on ilmainen kuljetus rannalle monta kertaa päivässä, jos ei jaksa sitä mäkeä itse kiivetä :)
Puerto Rico ei mikään ihmeellinen paikka ole ja sen ranta oli vähän likaisempi. Mutta lasten kanssa tuo Vistamar on kiva ja Amadores ranta on kaunis ja puhdas. Mielestäni ihan ok paikka, tuskin sinne kukaan nyt mitään ihmeempiä elämyksiä menee hakemaankaan.
Anteeksi vaan, mutta kuka haluaa oikeesti Bahia Feliziin?
Keskellä ei mitään, tuulinen, ranta pieni ja kivikkoinen... No, ehkä autoilevalle ihan ok majapaikka. En oikein ymmärrä paikan viehätystä.
Puerto Ricocin on parempi... Vaikka on vähän syrjässä, niin kuitenkin aurinkovarma ja paremmat rannat...
sun muut on siinä alhaalla. Lähes kaikki hotellit 95% on enemmän tai vähemmän laaksoa ympäröivällä rinteellä. Hotelleissa voi olla omakin yökerho, joissa soitaa livebändejä, laulajia tms. Ei se nyt mikään mahdottoman äänekäs paikka ole, mutta varaudu kävelemään ja varsinkin nousemaan portaita niissä puistoissa, nimittäin siellä on maasto tosi jyrkkää ja hotellit voi olla älyttömän korkealla. Ihan pari kalliimpaa on siinä "maan tasalla".