Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väittää tätä viattomaksi flirtiksi...

Vierailija
04.06.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sun löytämät viestit on jo sopimattomia ja herää vaan kysymys, mitä ne parin viikon takaiset on sitten olleet. Miksi olisivat edelleen yhteydessä, jos ei jotain meneillään?

Vierailija
2/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tänään miehen työpuhelimesta seuraavat yhdelle asiakkaalle lähetetyt viestit viime kesältä: 1. oli lähetetty n. klo 22 illalla: oletko vielä hereillä 2. no ***** (nimi) , koskahan neidille sopisi tarkastuksen suorittaminen? Olivat tekemisissä viime kesänä työasioissa, ja epäilin jo silloin hieman, mitä on meneillään, kun viestien vaihto tuntui olevan henkilökohtaista.

Kun kysyin viesteistä, mies luuli, että olin löytänyt viestejä parinviikon takaa, jolloin olin itse lasten kanssa mökillä. puolusteli, että oli ollut humalassa, eikä viestien takana ollut mitään... En ihan usko : (

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että tuollaisia viestejä ei lähetellä ihan normaalissa asiakassuhteessa. Mies kielsi kivankovaan ja väitti, että mä ylireagoin. Ihmettelin miehelle, miten sitten edelleen kehtaa olla yhteyksissä, jos kerta vuosi sittenkään ei mitään ollut.

Asuuko 3 hämeenlinnassa?

ap

Vierailija
4/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan halua alentaa itseäni siten, että rupeisin soittelemaan. Meillä on miehen kanssa ollut aina tosi hyvä ja lämmin suhde ja olen luottanut häneen 100 %. Tuntuu kamalalta ajatella, että mies olisi pettänyt perheemme näin.

Vierailija
5/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehtelee ihan selvästi.

Vierailija
6/7 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sainpahan syyn taas kahta kauheammin nauttia tästä upeasta seksistä :P

Naiselel vakuuttelin, ettei meillä ole mitään muuta, kun viatonta viestien kirjoittelua

Vierailija
7/7 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne kieltää suhteen, kunnes saa raudanlujan todisteen siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi