Onko mieheni epäkypsä luuseri vai vain osaamaton?
Olen kotiäiti ja olin lähdössä ystäväni valmistujais juhliin, jotka osuivat lauantaiksi. Olin jo aiemmin kysellyt jos avomieheni eli tyttöni isä voisi silloin toimia lapsen vahtina. Hän murahteli jotain epämääräisesti ja lauantain tullessa, hän ilmoitti että hän ei ehi ja jäi kotiin yksin katsomaan telkkaria kun vein muksun sitten äidilleni. Tyttö on kolmivuotias ja näin on käyny ennenkin :( Onko mitään tehtävissä? Kuinka saisin hänet hoitamaan lastaan? Onko kellään muulla vastaavaa vai olenko ainut....? :(
Kommentit (7)
Siis katsoi yksin telkkua kotona eikä voinut samalla hoitaa omaa lastaan? Noh aikamoista, vähän luuserilta kuulostaa?
Oh my...
Mä saatan kysyä, että sopiiko, jos meen, mutta TODELLAKIN lapset jää sit isänsä kanssa himaan, enkä etsi mitään lapsenvahtia. En ole ainoa vanhempi tässä huushollissa...
Luuserista en tieda jos tarjoat ilmaisen taysihoidon ja seksipalvelut, voi olla viekkaasti fiksu.
Nojoo, en itsekään tajua kuinka tässä näin kävi :( Ei ikinä hoida meiän tyttöä ja keksii kaikkia tekosyitä että miksei voi.... Ei tee myöskään kotitöitä, tai keittää välillä aamuisin kahvia. Oon aika neuvoton, en oikeen pysty pakottamaankaan :(
ap
Minun 22-vuotias jää mukisematta meidän 1,5kk ikäisen vauvan kanssa, jos itse käyn jossain.
Halusiko hän edes alunperinkään lasta ?!
ja siis minun ex:lle.