Ostin juuri rintsikat kokoa 85G
Että mä oon kypsä näihin lolloihin. Että mä oon kypsä näihin lolloihin.
Kommentit (30)
Minulla on 85E, ja ihan riittävän kamalat nämäkin on.
on kupista samankokoinen kun 75 B...en siis ymmärrä miten tuo liittyi ap:n avaukseen??? 65 ympärystä on erikoisliikkeet pullollaan..G kuppi on taas sellainen ettei meinaa löytää nättejä...
T. G 75
Siis erikoisliikkeet. Sanoin, ettei löydy joka kaupasta. Mistään tavaratalosta on turha hakea. Viimeks kun kävin erikoisliikkeessä oli peräti 2 eri mallia ja otin molemmat. se siitä valinnanvarasta.
ostin just bikinit, kokoa 75G. Ottaa päähän
Siis erikoisliikkeet. Sanoin, ettei löydy joka kaupasta. Mistään tavaratalosta on turha hakea. Viimeks kun kävin erikoisliikkeessä oli peräti 2 eri mallia ja otin molemmat. se siitä valinnanvarasta.
Ota 70 C, se on tavallinen koko, ja sopii sinulle.
Mulla 75I, eikä todella paljon naurata. Heti, kun kolmas lapsi on imetetty, menen leikkaamaan nämä A-kupeiksi.
ja 65D:tä löytyy kyllä melko paljon, jos on joku merkki miltä kyseistä kokoka löytyy , löytyy sitä yleensä sitten kaikista heidän sarjoistaan. Ja näitä merkkejä on kyllä monia jotka valmistavat 65 D:tä...ja tosiaan se ei nyt ole sinäänsä mikään ongelma koko koska kuppi ei ole mikään iso, joten ei tarvitse samanlaista tukea kun esim 85G joten voit hyvin ottaa vaikka 70c:t ja laittaa tiukimmalle hakaselle...jos ostat siis mielummin halpis liivejä niin ei haittaa vaikka sitten löystyvät ja ostat sitten taas uudet
tilalle.
että olen nyt 75G niin mites paljon kasvaa imettämisen ajaksi??!! Että alkaa olla hankala löytää oikean kokoisia imetysliivejä :/
Minäkin löydän vain erikoisliikkeistä liivini. Halvin mahdollisin malli maksaa 60 euroa. Ostin tänään kaksi kappaletta...
Löytäisinpä joskus alelaarista rintsikoita.
oletteko laihoja vai lihvoja muuten? eikö selkä jo rasitu moisesta taakasta?
ostin just bikinit, kokoa 75G. Ottaa päähän
Mutta laihduttaessa eivät rinnat pienene. Koettu on.
Harkitsen vakavasti pienennysleikkausta.
ap
Tai 60E...tissit oli ennen kokoa 75I, mutta laihduin 40kiloa.
Eli mulla ainakin on tissitkin pienentyneet.
Tai 60E...tissit oli ennen kokoa 75I, mutta laihduin 40kiloa.
Eli mulla ainakin on tissitkin pienentyneet.
Vaihdelleet 60 E:stä nykyisiin 80 H:on.
oletteko laihoja vai lihvoja muuten? eikö selkä jo rasitu moisesta taakasta?
suurempi kuin lantionympärys. Irvokkaan näköistä.
t. 85E
40 kg. Mulla on ymp.mitta 75 ja jos laihtuisin 40 kg, niin painaisin 25 kg. Sulla on varmaan ollut suuri osa läskistä perseessä ja reisissä
Sen sijaan rintojen ympärys on vaihdellut 112 cm:stä johonkin 90 ja risat.
65D! Ei muuten saa joka kaupasta tätä kokoa.