Jos ei rakasta eikä halua omaa miestä...
Kannattaako sitä lasten vuoksi vain sinnitellä yhdessä? En rakasta miestäni, en edes pidä hänestä. Näkeminen saa aikaan vaan ärtymystä ja inhon väristyksiä. Riitelemme koko ajan. En halua seksiä mieheni kanssa. Haluan, että eroamme. Mies taas ei ota kuuleviin korviin. Sanoo vain, että kun on seksiä, niin kaikki on hyvin. Noh, väkisin annan, mutta ei mikään ole hyvin. Kun en rakasta, niin en rakasta. Ja kun ei toista rakasta, miten voi seksiä haluta, kuten mieheni kuvittelee, että minä vain päätän että haluan ja se on sillä selvä...
Kommentit (9)
Oletko varma, ettei omassa itsessäsi tai elämässäsi ole jotain negatiivista, minkä projisoit mieheen ja luulet että kaikki paska johtuu vain hänestä?
Mies ei suostu eroamaan ja jos yritän, niin aikoo tehdä kaikkensa, että lapsia en saa. Miehelle lapset ovat rasite ja ei hänestä ole heitä edes hoitamaan pääsääntöisesti. Mutta kun en jaksaisi alkaa taistella missään oikeudessa asiasta...
Ihana työ ja ihanat lapset. Kun mies ei ole paikalla, meillä on rento ilmapiiri ja lasten kanssa nautimme elämisestä ja olemisesta.
Suostuisiko miehesi sellaiseen ratkaisuun??
Sanoo vain, että minä tyhjää höpötän ja kun vain seksielämä toimisi kuten hän haluaa, niin kaikki olisi hyvin...
Meilläkin vaimo vihaa mua. Ei kiinnostu seksistä ja tietenkin seksittömyyteen on syynä se kun en saa häntä haluamaan. Hehe. Tää on vaan niin traagista. Jos teen ruokaa niin se on vääränlaista. Jos siivoan niin hän siivoaa uudestaan kun ei kelpaa. Jos tapaan ystäviä niin häntä harmittaa kun hänellä ei ole ystäviä lähellä. Jos olen vapaalla, hän valittaa kun hän ei pääse vapaalle, vaikka tosiasia on se ettei hän vaan käy missään tai suunnittele mitään. Pitäisikö potkia tekemään jotain kivaa. Mut se on mun syy kun mulla ois useemmin kivaa tekemistä. On se vaan niin ihanaa.
Minä en ole vastuussa hänen viihtymisestään.
Oikealle miehelle nainen haluaa olla huora.
Parisuhteet on perseestä.
Ei jaksa hinata toista perässä vuositolkulla ...tu
Meilläkin vaimo vihaa mua. Ei kiinnostu seksistä ja tietenkin seksittömyyteen on syynä se kun en saa häntä haluamaan. Hehe. Tää on vaan niin traagista. Jos teen ruokaa niin se on vääränlaista. Jos siivoan niin hän siivoaa uudestaan kun ei kelpaa. Jos tapaan ystäviä niin häntä harmittaa kun hänellä ei ole ystäviä lähellä. Jos olen vapaalla, hän valittaa kun hän ei pääse vapaalle, vaikka tosiasia on se ettei hän vaan käy missään tai suunnittele mitään. Pitäisikö potkia tekemään jotain kivaa. Mut se on mun syy kun mulla ois useemmin kivaa tekemistä. On se vaan niin ihanaa.
Minä en ole vastuussa hänen viihtymisestään.
Oikealle miehelle nainen haluaa olla huora.
Parisuhteet on perseestä.
Ei jaksa hinata toista perässä vuositolkulla ...tu
Varmasti löydät uuden naisen suht nopeasti jos sellaista kaipaat.
juuri näin.... elämä on vaan oikeasti niin lyhyt
piinasta. Ei tee hanellekään hyvää roikkua tuollaisessa seurassa.