Sitomisleikkejä
Aina minua on kiihottanut ajatus sitomisleikeistä. Aikaisemmin ne eivät ole kuitenkaan tuntuneet niin omalta jutulta, että olisin halunnut toteuttaa niitä käytännössä. Nyt kuitenkin alkuraskauden myötä on herännyt ihan hillitön kiinnostus asiaa kohtaan jostakin kumman syystä. Kun mieheni rakastelee minua takaapäin sängyllä, niin kuvittelen olevani siinä tiukasti köytettynä käsistä ja jaloista. Ajatus kiihottaa ihan älyttömästi! Juttelin mielihalustani hyvän ystäväni kanssa ja hän piti minua vähän omituisena, että miten voin tällaista haluta kun olen raskaanakin. Nyt tuntuu siltä, että olen mielihalujeni kanssa ihan yksin. En ole uskaltanut paljastaa asiaa vielä miehelleni, sillä pelkään että hän pitää minua ihan pöpinä. Kai on muitakin naisia, jotka haluavat seksiä sidottuna?
Kommentit (8)
On täysin turhaa ja typerää olla puhumatta seksitoiveistaan juuri sille ihmiselle, joka ne voisi täyttää.
näin!
Itse olen toivonut vaimoltani pitkään hiukan rajumpia otteita ja pitkään siitä ei ole tullut mitään... mutta:
Nyt alkaa olla toinen ääni kellossa: suukapulalle on tosissaan käyttöä kun hän oikein innostuu käsittelemään minua ollessani sidottuna.
Sen verran rajuiksi ovat otteet muuttuneet. Ja vastustelut eivät auta kun hän päättää jotain tehdä...
vaimoni ainakin haluaa -ja sehän onnistuu.
Luotettavan ihmisen kanssa uskaltaa vaikka mitä. Hauskempaa puuhaa on vaikea kuvitella kun aiheuttaa toiselle orgasmi orgasmin perään ja sidottu ei voi tehdä yhtään mitään muuta kuin nauttia ja voihkia kerta toisensa jälkeen...
vaimoni ainakin haluaa -ja sehän onnistuu.
Luotettavan ihmisen kanssa uskaltaa vaikka mitä. Hauskempaa puuhaa on vaikea kuvitella kun aiheuttaa toiselle orgasmi orgasmin perään ja sidottu ei voi tehdä yhtään mitään muuta kuin nauttia ja voihkia kerta toisensa jälkeen...
että miten pääsitte alkuun asiassa, siis avautuiko vaimosi sinulle ajatuksesta vai ehdotitko?
Olis todella mukavaa kokeilla, mutta mies ei ole yhtään millään tavalla macho-tyyppiä enkä halua että joutuisi tekemään mitää mikä tuntuu vastenmieliseltä..
että miten pääsitte alkuun asiassa, siis avautuiko vaimosi sinulle ajatuksesta vai ehdotitko?
Olis todella mukavaa kokeilla, mutta mies ei ole yhtään millään tavalla macho-tyyppiä enkä halua että joutuisi tekemään mitää mikä tuntuu vastenmieliseltä..
Meillä ainakin vaimo ehdotteli,että olisi kiva kokeilla. Sehän sopi oikein hyvin.
aikoinaan ehdotin hänelle. Alkuun vastusteli mutta kohta oli täysillä mukana.
Sidomme toinen toisiamme ja teemme mitä mieleen juolahtaa kunnes sidottu sanoo turvasanan.
Muistan hyvin miltä tuntui kun ensimmäistä kertaa vaimoni sitoi minut sängynpäätyihin kiinni ja alkoi hellästi kosketella joka puolelta... hyväili ja kutitteli ja oli vaan otettava vastaan kaikki mitä hän keksi.
Sitten hän otti kondomin ja alkoi ratsastamaan päälläni. Tuntui ja tuntuu edelleen upealta tuo.
Hetken kuluttua oli hänen vuoronsa olla köysissä ja kovasti tuntui vaimokin nauttivan... :)
Neuvoksi sanoisin että puhut ihan suoraan mitä ajattelet. Kerrot että haluaisit jakaa tällaisen intiimin kokemuksen juuri Hänen kanssaan.
Tuumasta toimeen vaan!
Kai on muitakin naisia, jotka haluavat seksiä sidottuna?
Täältä löytyy yksi nainen lisää, joka tykkää olla sidottuna. Mikä sen ihanampaa kuin olla tiukasti sidottuna kun mies "kiusaa" orgasmin rajamailla. Voi sitä ääntä ja ihanaa kouristelua, kun hän vihdoin "armahtaa" minut vaikkapa lasisella sauvalla! Siinä on syytäkin olla sidottuna tiukkaan pakettiin, että ei putoa sängyltä... Kerro rohkeasti vaan miehellesi sitomishaluistasi! Siitä saattaa hyvinkin alkaa aivan uudenlaiset kiihkeät leikit.
Kai on muitakin naisia, jotka haluavat seksiä sidottuna?
Täältä löytyy yksi nainen lisää, joka tykkää olla sidottuna. Mikä sen ihanampaa kuin olla tiukasti sidottuna kun mies "kiusaa" orgasmin rajamailla. Voi sitä ääntä ja ihanaa kouristelua, kun hän vihdoin "armahtaa" minut vaikkapa lasisella sauvalla! Siinä on syytäkin olla sidottuna tiukkaan pakettiin, että ei putoa sängyltä... Kerro rohkeasti vaan miehellesi sitomishaluistasi! Siitä saattaa hyvinkin alkaa aivan uudenlaiset kiihkeät leikit.
kaltaisesi olivat silloin kun olin teini-ikäinen...?
Keskustelkaa puolisonne kanssa seksuaalisista haluistanne. Lähes aina me miehet pidämee siitä, että saamme naisemme tyydytettyä mahdollisimman tehokkaasti ja täydellisesti. Itse harrastan vamoni kanssa häne sitomistaan ja pientä piiskaamistakin, koska hän ajautuu niiden avulla valtavaan kiimaan ja nauttii vielä tavallista seksiäkin enemmän tällöin rakastelusta. Myös minusta on tietysti hyvin nautinnollista ja kiihottavaa katsoa sidottuna kiimassa kiemurtelevaa naistani. Hänestä ja minusta on jo sinänsä nautinnollista löytää uusia tapoja seksuaalisen yhteisen nautinnon saamiseksi.
On täysin turhaa ja typerää olla puhumatta seksitoiveistaan juuri sille ihmiselle, joka ne voisi täyttää.