Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla oli Ahmedin rintakarva kebabin välissä, kysymyksiä?

Vierailija
07.07.2011 |

Ei lisännyt nautintoa yhtään, päinvastoin tuli oksennettua sen jälkeen :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ne persupenat ei taida olla kovin yrityshenkisiä, enemmänkin sohvapenoja. Ja nille maistuu emännän tuomat ahmedkebabit...

Vierailija
2/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli rintakarva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehmetin munankarva?

Vierailija
4/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli rintakarva?

Tiedä mikä perskarva oli, phyi helvetti.

Vierailija
5/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ne persupenat ei taida olla kovin yrityshenkisiä, enemmänkin sohvapenoja. Ja nille maistuu emännän tuomat ahmedkebabit...

Tuossa mielestäni Suomen paras kebab, ei ole mehmettiä nähnytkään. Siisti kuin sairaala, ei soi mikään rättipäämusiikki, ei leijaile pillunkarvat ilmassa jne.

http://www.kuningaskebab.fi/

Vierailija
6/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tyyliin?

Vierailija
7/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tyyliin?

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0sCghw8QI0Y" alt="http://www.youtube.com/watch?v=0sCghw8QI0Y">http://www.youtube.com/watch?v=0sCghw8QI0Y</a&gt;

...aina joskus pizzaan lentelee, paksu rintakarva juurineen...

se hyva hyva pizza on.

Vierailija
8/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Nam!

Vierailija
9/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Nam!

Hiukan on sulla jäänyt toi persuvaihde päälle :) Ehditkö muuta tekemään kun istumaan koneen äärellä läskeinesi ja kirjoittelemaan tänne persu sitä ja persu tätä :)

Vierailija
10/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin miksi et valittanut? Minä olisin ehdottomasti valittanut, ottanut karvan ja lähettänyt sen vaikka terveysviranomaisille tms... Voisivat tehdä ylimääräisen tarkastusköynnin kyseiseen paikkaan.

Yleisesti mulla ei ole mitään kebabpaikkoja ja heidän työntekijöitään vastaan, uskon että suurin osa ovat ihan fiksuja ja ammattimaisia, mielluummin kannatan niitä kuin Mäkkäriä.

Vierailija
11/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Nam!

Hiukan on sulla jäänyt toi persuvaihde päälle :) Ehditkö muuta tekemään kun istumaan koneen äärellä läskeinesi ja kirjoittelemaan tänne persu sitä ja persu tätä :)

Vierailija
12/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin miksi et valittanut? Minä olisin ehdottomasti valittanut, ottanut karvan ja lähettänyt sen vaikka terveysviranomaisille tms... Voisivat tehdä ylimääräisen tarkastusköynnin kyseiseen paikkaan.

Yleisesti mulla ei ole mitään kebabpaikkoja ja heidän työntekijöitään vastaan, uskon että suurin osa ovat ihan fiksuja ja ammattimaisia, mielluummin kannatan niitä kuin Mäkkäriä.

Söin kotona enkä jaksanut ruveta soittelemaan perään. En minä noissa usein käy, kerran pari vuodessa, koska ruoka on sanoisiko paskaa eli ravintona surkeaa ja hygienian nyt näkee ihan jo noihin sisään mennessä, vessoista puhumattakaan. Mäkkärissä en käy koskaan, pääasiassa sen halal-lihan takia, periaate!

Vierailija
13/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset