Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
minä vain elän oikein?
07.07.2011 |
täällä käy todella paljon sellaisia "minä-minä" ihmisiä, jotka eivät pysty ymmärtämään, että toiset haluaa elää eri tavalla kuin itse elää. Heti, jollei joku tee samanlaisia ratkaisuja, niin mietitään täällä palstalla, että pitäisköhän mun ottaa yhteyttä lastensuojeluun tai poliisiin, kun naapurin Maijan perheessä ollaan liian lihavia/laihoja, käydään liikaa/liian vähän töissä, mennään nukkumaan liian aikaisin/liian myöhään, on seksiä enemmän/vähemmän kuin meillä, harrastetaan vääriä asioita, ollaan liian rikkaita/köyhiä, ei ole omaa autoa/on kolme autoa... Mikä teitä vaivaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
siihen että vain muiden valinnat ovat vääriä jos poikkeavat omista, muut ovat myös vääränlaisia jos ovat syntyneet eri ominaisuuksien kera. Sairastelut, etenkin henkisen puolen ovat kiellettyjä koska itsekin pystyy olemaan niin pirun selväjärkinen, allergiat on huomion kerjäämistä sillä itse voi syödä kalaa ja juoda vaikka 3 litraa maitoa pieremättä. Kaikenlainen heikkoilu on saatanasta sillä itse herää viideltä aamulla lenkille ennen 12-tuntista työpäivää ollen kodin kiiltävänä pitävä superkokki ja kasvattaja siinä sivussa. ;)