Toukokuun puolessa välissä painoin 89 kiloa.
Nyt tänä aamuna paino 72 kiloa.
Kasviskeittoja ja nutrausta.
Vielä 10 kiloa pois.
Kommentit (21)
*raahautuu illalla lenkille tämän voimin* kiitos ja tsemppiä kovasti jatkoon!!
Olen kateellinen. Toisaalta voisit olla inspiksenä mulle!
Jos tahtoa, motivaatiota ja itsekuria niin onnistut.
Tämän melkein 2kk aikana olen syönyt "normaalia ruokaa ehkä kolmisen kertaa. Juhlissa. Mutta olen valikoinut mitä syön. Ja ottanut vähän.
Kiittää onnitteluista ja kannustavista kommenteista. Hienoa jos joku saa tästä puhtia.
Oma uusi peilikuva tyydyttää jo melkoisesti.
ja se, että keväällä oli vaatekoko 44/46 ja nyt menee koko 40. Joku on hiemna väljä ja joissaine tiukka. Mallista ja valmistajasta riippuen.
Se vaatii painonhallintaa ja se on vaikeinta. Tulen katsomaan mitä syön ja millaisia määriä.
Herkut minimiin. Tai valikoin mitä ne herkut on.
Kun saan tuon 10 kiloa vielä pois niin teen pikkuhiljaa siirtymää kohti oikeaa ja "normaalia" ruokaa. Ja näin ollen aloitan sitä painonhallintaa.
Oletko harrastanut liikuntaa vai onko tulos saavutettu pelkällä ruokavaliolla? Hieno homma!
En ole harrastanut liikuntaa. Pelkällä ruokavaliolla. Ainoa liikunta on kodin ja pihan hyötyliikunta/liikkuminen.
Pituutta 165 cm. aamu ja iltapalta on yleensä juoma. Nutrilett yms tetra.
Toisinaan kevyt marjakeitto.
Mutta voisitko kirjoittaa koko päivän ateriasi, pliis mitenkään? Jotta voisin saada vähän vinkkiä? Kiitos paljon, jos jaksat tehdä sen.
minun painoni oli aamulla juuri tuo 89kg ja kaiken lisäksi kävin tänään pitsalla.
Mutta voisitko kirjoittaa koko päivän ateriasi, pliis mitenkään? Jotta voisin saada vähän vinkkiä? Kiitos paljon, jos jaksat tehdä sen.
Tässä pääsääntö päivälleni:
Aamiainen: Tetrajuoma Naturdiet suklaa
Lounas: Sama kuin aamulla joko suklaa tai banaanisuklaa. Toisinaan myös nanans jauheesta tehtynä.
Päivällinen: Kasviskeitto, yleensä lähes kaloriton.
Iltapala: Juoma taas yleensä suklaa.
Päivän aikana mahdollisesti muutama välipala, joka on tarhurin keveitä keittoja. Joko mustikka tai vadelma.
auttaisikohan, jos joskus ottaisi tuollaisen päivän vaik kerran viikossa? Pudotettavaa mulla on vähän ja tahti ihan rauhallinen.
Nyt paino 54,9... BMI on 22,9
Happy, happy!!:)
Ihan sairasta tuollainen painonpudotus. Ootko ajatellut kuinka sekaisin olet kroppasi saanut tuollaisella liemikuurilla?
Ap on siis ihan tosissaan elänyt tällaisella pari kuukautta? Keinotekoista sontaa _ateriaksi_ ja mehukeittoa välipalaksi, herranjumala naiset!
Ja toiset vatipäät vielä onnittelee. Mistä? Kadonneista lihaksista, ah, saattoi siinä rasvaakin lähteä.
On tapauksia jotka kerran vuodessa itseään tällaisella rääkkäävät. Painonhallinta on erittäin tarkkaa tuollaisen jälkeen, vaatii melkoista asketismia.
Sivusta olen seurannut riittävästi. Ei naiset, rakastakaa itseänne edes sen verran että tuollaiseen ette lähtisi.
Mikä dietti sulla?
Nyt paino 54,9... BMI on 22,9 Happy, happy!!:)
BMI alunperin 40, kävin siis yksityisellä puolella.
Kunnallisella olisi kestänyt tolkuttoman kauan ja neljänkympin bmi:llä ei olis edes päässyt.
Tämä oli elämäni parhain päätös!:)
Mikä se nutrilett on? Eiks normaalilla laihdutuksella sais pysyvämpiä tuloksia
tällä pysyviä tuloksia? Mitä luulet miten sun kehos tykkää tästä? Onko noissa nutreissa edes kaikki tarvittavat raaka-aineet?
Olen kateellinen. Toisaalta voisit olla inspiksenä mulle!