Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rivarin putkiremontin aikana asua kotona?

Vierailija
07.07.2011 |

Miten suuri homma se ylipäätään on? Voiskiko joku sen kokenut kertoa kokemuksestaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, miten remppa vaikuttaa asumiseen ja kauanko asuntosi on ilman vessaa ja vettä. Itse sen sitten tiedät pärjäätkö vai et.

Vierailija
2/4 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, miten remppa vaikuttaa asumiseen ja kauanko asuntosi on ilman vessaa ja vettä. Itse sen sitten tiedät pärjäätkö vai et.

Tämäkö oli sinun kokemuksesi putkiremontista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos voi sen seitsemän kilon mustan saven suorittaa ämpäriin niin silloin pärjää.

Vierailija
4/4 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen talo? Uusitaanko viemärit (ts. piikataan kaikki paikat auki) vai pinnoitetaanko ne? Millainen on remontin aikataulu? Miten on suihku yms. mahdollisuudet järjestetty? Onko sinulla/perheenjäsenillä allergioita/astmaa?

Itse olen kaksi putkiremonttia kokenut, en tosin rivarissa. Ensin oli kerrostalossa, jossa uusittiin viemärit, eli koko kylppäri piikattiin auki, vesi poikki 2kk, jonka aikana suihku ja vessa löytyi naapuritalon kellarista. Muutimme suosiolla pois siksi aikaa. Se piikkauksen pöly oli jotain ihan käsittämätöntä! Allergisena olin aivan tukossa kun pari kertaa kävimme jotain nopeasti hakemassa.

Toinen putkiremppa omakotitalossa, jossa pinnoitimme viemärit. Pölyä kohtuullisesti, suihkussa käytiin pari viikkoa uimahallissa jne. Asuimme kotona ja pienellä suunnittelulla sujui ihan ok. Vesikatkoista oli hyvä tietää aina etukäteen niin tiesi varata vettä ämpäreihin mm. lapsen pepun pesua varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä