Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä annatte teininne olla yötä tyttö-/poikaystävän luona?

Vierailija
07.07.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestänne oikein päästää 12-13 vuotias tyttö poikaystävällensä yöksi jos kummatkin ovat luvanneet että mikään ei mene halailua ja pussailua pidemmälle ja jos kummankin vanhemmilta on lupa. Ja entä jos heillä onkin kaukosuhde esimerkiksi jos he asuvat 500 km päässä toisistaan, ja he haluavat toisillensa yöksi. Mitä sanoisitte? Itse kannattaisin sellaista että vanhempien kesken sovittaisiin kaikki semmoiset yökyläilyt ja asetetaan rajat.

Vierailija
22/26 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä mikä tässä on niin helvetin vaikea ymmärtää, jos poika ja tyttö haluavat nukkua samassa huoneessa/sängyssä ei tämä automaattisesti tarkoita seksiä. mikä näitä kukkahattu-mammoja vaivaa?! itse saisin olla yötä poikaystävälläni minkä ikäisenä itse tahdon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni sopiva ikäraja on 18 vuotta. Isäni järkyttyi saatuaan selville, että silloin 19-vuotias vielä kotona asunut pikkusiskoni oli ollut yötä poikaystävänsä luona. Itse en olisi päässyt yöksi yhtään kenenkään luokse milloinkaan. Kaikki "aikuisten asiat" olivat minulta kielletty vielä silloinkin kun täysi-ikäisenä kotona asuin. Asioista ei kuitenkaan puhuttu muuten kuin kieltämällä kaikki. Onneksi itselläni ei ollut mitään tarvetta puuhata kiellettyjä "aikuisten asioita". Vielä nytkin kun monesta eri syystä johtuen joudun asumaan yli-ikäisenä aikuisena toisen vanhempani kanssa lapsuudenkodissani pitää tämä vanhempi itsestään selvänä, että en puuhaile mitään tälläistä. Onneksi olen absolutisti ja ilmeisesti aseksuaalikin  niin kuin minun odotetaan itsestään selvyytenä olevankin.

Vierailija
24/26 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä mikä tässä on niin helvetin vaikea ymmärtää, jos poika ja tyttö haluavat nukkua samassa huoneessa/sängyssä ei tämä automaattisesti tarkoita seksiä. mikä näitä kukkahattu-mammoja vaivaa?! itse saisin olla yötä poikaystävälläni minkä ikäisenä itse tahdon.

Koska mammat ovat olleet itsekin nuoria joskus.

Saatat kuvitella olevasi superfiksu ja suurinpiirtein keksineesi itse seksin harrastamisen, mutta itseäsi vanhemmilla voi olla joissain asioissa sinulta puuttuvaa elämänkokemusta. Kannattaisi kuunnella.

Vierailija
25/26 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, minkälainen lapsi on. Jos hän ei ole "villi" ja ei ole jäänyt esim. Juomisesta tai mistään muusta tyhmästä kiinni ja suuripiirtein voisi sano kunnolliseksi ja kypsäksi nuoreksi, niin tottakai antaisin mennä. Mutta seurustelun on täytynyt kestää vähintään 6kk-12kk, että on hieman tullut vakuuttuneeksi siitä ettei poikakaan ole mikään player-huligaani joka tähtää suoraan tytön jalkoväliin ja jättää parin kuukauden seurustelun jälkeen. Sitäpaitsi, yleensä nuoret haluavat mennä myös siksi yöksi kumppaninsa luo, että saa yöllä valvoa ja "hellyytellä" toisen kanssa + nukkua kainalossa ja vaikka katsoa elokuvaa ja nauraa. Yö ei välittömästi tarkoita sitä, että pitäisi heti harrastaa seksiä. Itse ainakin luotan lapsiini, jos he ovat kunnollisia ja järkeviä ja osaavat ottaa vastuun asioista. Ja sellaset periaatteet kuin "ei ennen täysi-ikää voi mennä yöksi!" ovat naurettavia...kaikki ei ole niin mustavalkoista.

Tässä oli todella hyvin kiteytetty. Jos tietää että oma lapsi ja seurustelukumppani ovat kunnollisia , niin miksi ei voisi päästää yöksi.

Sitten on tosiaan niitä nuoria joille on pakko pitää tiukat rajat, kun esim juovat ja tekevät pahojaan.

Aika harvoin nykyään osataan pitää lapsille kunnon rajojakaan. Esim omassa kaveripiirissä oli todella paljon 14-16v nuoria jotka kävi joka viikonloppu ''keitolla'' ja harrastivat seksiä ties kenen kanssa. 

Omat vanhempani kun tajusivat että minä yritin päästä tuohon mukaan, sain aika hlvetin kovan kontrollin (aiheellisesti, mutta ehkä jopa liian kovankin) , mutta säästyinpähän kaikelta pahaltakin.

Eli aika tilannekohtaista.

Vierailija
26/26 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähullun mukaan varmaan 30 v alkaa olla sovelias ikä yökyläilyyn. Itse sanoisin tilanteen ja tyyppien mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän