Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jäynää olet laittanut vieraille tarkoitettuihin leivonnaisiin? räkää?

Vierailija
07.07.2011 |

onko kukaan laittanut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuivat kovasti kun oli niin erityisen hyvää pullaa. :-D En paljastanut "salaisuutta" edes miehelle. Ei vaan raaskinut heittää arvokasta maitoa viemäriinkään, mutta tuotanto oli riittävää ja pakastettu maito oli menossa jo vanhaksi...

Vierailija
2/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en todellakaan laittanut räkää vaan elintarvikeväriä kakkupohjaan ihan vaan jäynäksi... Näytti kyllä aika pilaantuneelta vaikka just tehty olikin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jäynää olet laittanut vieraille tarkoitettuihin leivonnaisiin? räkää? onko kukaan laittanut?

oot sä tosissas? vai onko tämä joku vitsi?

Vierailija
4/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuivat kovasti kun oli niin erityisen hyvää pullaa. :-D En paljastanut "salaisuutta" edes miehelle. Ei vaan raaskinut heittää arvokasta maitoa viemäriinkään, mutta tuotanto oli riittävää ja pakastettu maito oli menossa jo vanhaksi...

Tuttavani kertoi olleensa kutsuilla, jossa keksien leipoja paljasti lopulta olevan äidinmaitoonsa tehtyjä.

Virtsakin on steriiliä ja vaaratonta juoda. Saisinko kusta jääteehesi lusikallisen. Sitruunaiselta maistuisi varmaan. (joo, olen 8-v maistanut pissaa). Saisinko aivastaa ruokaasi?

Vai piilottaisinko lihaa vegaanin ruokaan? Ehkäpä voisin valehdella muslimille tarjoavani halal-lihaa. Ja juutalaiselle tarjoaisin lihapullia, joissa olisi ihan vähän sianlihaa ja ehkäpä vielä kermaa (kosher-sääntö). Eikö sua edes hävetä?

Vierailija
5/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani kertoi olleensa kutsuilla, jossa keksien leipoja paljasti lopulta olevan äidinmaitoonsa tehtyjä.

Virtsakin on steriiliä ja vaaratonta juoda. Saisinko kusta jääteehesi lusikallisen. Sitruunaiselta maistuisi varmaan. (joo, olen 8-v maistanut pissaa). Saisinko aivastaa ruokaasi?

Vai piilottaisinko lihaa vegaanin ruokaan? Ehkäpä voisin valehdella muslimille tarjoavani halal-lihaa. Ja juutalaiselle tarjoaisin lihapullia, joissa olisi ihan vähän sianlihaa ja ehkäpä vielä kermaa (kosher-sääntö). Eikö sua edes hävetä?

Ei sillä että piilottelisin itse äidinmaitoa mihinkään, mutta joku roti tossa maitohysteriassakin!

Vierailija
6/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä oon kuullu myös. äidinmaitoon tehdyt pullat on kuulemma erittäin hyviä. olihan jossain tehty jo jäätelöäkin, muta tähän oli elintarvikeviranomaiset puuttunueet jostain hygieniasyistä... mut tuleehan se lehmänmaitokin tissistä ja vieläpä lehmästä. eli miksei myös ihmisen tissimaitoa voisi ihmiset syödä? oikeastaanhan se olisi luonnollisempaa kuin syödä vasikoiden ruokaa...

Vierailija
7/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jotkut juovat virtsaa ja uskovat sen terveysvaikutuksiin. Jos olisin avomerellä vuorokausia, niin pakkohan sitä itsekin olisi juoda.

Jos on vaikea ymmärtää, niin väännän rautalangasta, unohda tuo virtsajuttu sitten jos se helpottaa. Olen kaikkiruokainen, en hysteerikko ollenkaan, enkä myöskään allergikko. Olen imettänyt kahta lastani yhteensä 3,5 vuotta, joku ajattelee, että se maito on tässä ongelma. Ja kuten sanoin, lapsena maistanut omaa virtsaani.

Silti minusta on tökeröä syöttää vieraillensa omaa maitoaan. Eikö voi ajatella, että jotkut ovat periaatteessa ajatusta vastaan. Minä voin syödä sianlihaa sekä maitoa ja lihaa samalla aterialla, mutta muslimi ja juutalainen ei voi. Usa:n armeija pakotti muslimeja syömään sianlihaa Abu Dhabin vankilassa kidutuskeinona.

Ruoka ja syöminen on henkilökohtainen asia ja minulle ruoan tarjoaminen ja tekeminen on rakkauden ja kunnianosoitus. Ei noista äidinmaitopullista mitään vaaraa tuskin ole, mutta koska en toisen naisen maitoa halua hänen rinnastaan juoda, en myöskään halua maitoa ruoassani nauttia. Ja on ok tarjota niitä pullia, jos hän kertoo mitä niissä on.

Täällä oli aiemmin ketju, jossa jotkut tahallaan tarjosivat laktoosi-intolerantikolle tavallisia maitotuotteita. Mun mielestäni tämä menee samaan kastiin, kiusanteon puolelle.

Vierailija
8/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan laittanut?

Vierailija
9/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä oon kuullu myös. äidinmaitoon tehdyt pullat on kuulemma erittäin hyviä. olihan jossain tehty jo jäätelöäkin, muta tähän oli elintarvikeviranomaiset puuttunueet jostain hygieniasyistä... mut tuleehan se lehmänmaitokin tissistä ja vieläpä lehmästä. eli miksei myös ihmisen tissimaitoa voisi ihmiset syödä? oikeastaanhan se olisi luonnollisempaa kuin syödä vasikoiden ruokaa...

Pointti onkin se, että vieraat saavat valita, syövätkö sitä vai ei. Ei mun mielestä kenenkään ruokaan saa piilottaa juttuja, jotka voivat loukata toisen elämänkatsomusta tai arvoja.

Vierailija
10/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoimme tuoretta chiliä niihin ja merkittiin missä oli chiliä kuviolla.Pojat vaan tuumivat että on "Heikkisellä" tulinen maku...

Vierailija
11/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö enää koskaan missään mitään.

Vierailija
12/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kakkaa siihen suklaakakkuun, jonka tarjoilin ap:lle. Hyvin meni alas.

Vierailija
13/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että vauvapalstalla kirjoittaa aikuisia, mutta tainneet teinit löytää tämän näin kesälomalla.

Mitä tästä opimme: älkääs mammat laittako lapsianne leipomaan vieraille, voi yllättäen lapsellisuus iskeä.