Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomenna alapää-tutkimus ja rv 26

Vierailija
06.07.2011 |

Olen siis rv 26 ja huomenna olisi lääkäriaika neuvolassa, kuinka yleensä menette "posliinina" vai karvasina, itse en tiedä kuinka menisin?

aika kumma kysymys vai mitä?

mutta nuori kun olen en oikein tiedä mikä olisi kivempi, lähinnä sille lääkärille:D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sheivaan aina siistiksi, eli muualta kaikki pois mutta eteen jätän vähän.

Vierailija
2/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit bikinirajan ja häpyhuulet, mutta jätät tupsun.

Itseäni joskus nolotti kun olin ajanut jotain seksileikkejä varten täysposliinin, ja sitten yllättäen jouduinkin seuraavana päivänä käymään äitipolilla... Koskaan ei ole kyllä nolottanut se, ettei ole ehtinyt/jaksanut/muistanut lainkaan siistiä. :) Ne on kyllä siellä nähnyt kaikenkarvaisia tursakkeita ja pikkulapsenpimpiksi laitettuja... Joten tuskin ihmettelevät, vaikka ratkaisusi olisi mikä! :) Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt römpsän jos toisenkin ja sille on ihan sama miten menet, ei se sitä sun römpsää sillä silmällä kattele.

Vierailija
4/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olekaan siitä että sillä silmällä katselisi. kumpaan sinä mielummin työntäisit sormet, siistiin ajeltuun vai karvaiseen tuheroon?

Vierailija
5/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kattoo sitten huomenna aamulla kun käy suihkussa, että miten sitä tekis, kun hirveesti nolottais mennä karvatupsuna tai ,jos olisi täysin posliinina, olisiko liikaa "laitettu":P

Vierailija
6/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen varmaan tosi tökerö, mutta olen aina mennyt lääkärille ihan semmoisena kun satun olemaan.

Korjaan. Alapääpesun teen aina ennen gyneä/vastaavaa alapäätarkastusta.

Vierailija
7/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olekaan siitä että sillä silmällä katselisi. kumpaan sinä mielummin työntäisit sormet, siistiin ajeltuun vai karvaiseen tuheroon?

kunhan olisi suht puhdas.

Vierailija
8/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten karvainen majava sieltä pikkareista löytyy, kunhan on vaan hygieniasta huolehdittu! Ei yhtään sen epämukavampaa oo tehdä sisätutkimusta posliiniin kuin luomurömpsäänkään. Se on hei meidän TYÖTÄ, ei me mitään kiksejä saada suuntaan eikä toiseen!

Vierailija
9/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä vaittänytkään, että lääkäri/kätilö saisi mitään kikesjä siitä, kiinnosti vain nuorena naisena tietää miten muut toimivat ja myöskin, mikä olisi mukavampaa sille lääkärille!

Palstan aiheenahan on "aihe vapaa" jos satuit tietämään, eli saa kysy jos jokin askaruttaa mieltä.

Vierailija
10/10 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä vaittänytkään, että lääkäri/kätilö saisi mitään kikesjä siitä, kiinnosti vain nuorena naisena tietää miten muut toimivat ja myöskin, mikä olisi mukavampaa sille lääkärille!

Palstan aiheenahan on "aihe vapaa" jos satuit tietämään, eli saa kysy jos jokin askaruttaa mieltä.

...joka ilmeisesti luulee että meille ammattilaisille sillä karvoituksella on jotain "mukavuusmerkitystä". :) Ei siis sulle ollut mun kärjekäs kommentti. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän