Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mulle että tein oikein?

Vierailija
06.07.2011 |

Meillä oli tosi vanha kani ja vein sen eläinlääkärille muista syistä. Lääkäri löysi kanin mahasta patin ja kertoi ettei kani siitä enää selviä. Tein todella pikaisen päätöksen, että kani lopetetaan heti samalla käynnillä. Tiesin etten pysty sitä päätöstä tekemään, jos jään jahkaamaan.

Nyt oon miettinyt pääni puhki teinkö oikein. En käyttänyt kania kuvauksissa, koska lääkäri ja eläintenhoitaja oli kumpikin niin varmoina siitä, että kyseessä on kasvain.

Miltä teistä kuulostaa? Jossittelenko nyt turhaan? Kani oli jo 9 vuotias.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne joskus elää :)

ap

Vierailija
2/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanille taatusti parempi näin.

Kasvaimesta on ollut tai olisi tullut vaivoja ja kani olisi joka tapauksessa kuollut.

Kyllä eläinlääkäri osaa asiansa.

Kuvantamiset olisi ollut aivan turhaa rahanmenoa. MOnesti kanit kuolee 5-6 vuotiaina joten pitkäänhän pupu oli ilonanne. Kevyet mullat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sydämessäsi tiedät sen :)

Kohti uusia tuulia!

Vierailija
4/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä, kun joku sanoo noin. Helpottaa mieltä.

Olin niin varma, kun lähdin sieltä lääkäristä, että olin tehnyt oikein. Jostain syystä aloin kotona sitten murehtimaan, että miksi en antanut vielä mahdollisuutta ja miksi en otattanut niitä kuvia.

ap

Vierailija
5/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti myös onnellisen. Ilmeisesti sai juosta paljon, ei ollut missään pikkuhäkissä?

Vierailija
6/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kani oli käytännössä koko ajan vapaana. Uskon, että oli tosi onnellinen! Rakastettu ja hyvin hoidettu :) Se oli kiltti kuin mikä, ei kertakaan purrut ketään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi