G: Mitä boikotoit ja miksi?
Tällä hetkellä tai yleensä.
-Keinomakeaa (aina),
koska oikea sokeri on oikeaa ainetta ja täyttä energiaa
Kommentit (30)
Seiskan tilaamista ja ostamista, kaikkia turhia pakkauksia, kaikkea muovia ja synteettistä kosmetiikkaa. yleensäkin kaikkea krääsää ja huonolaatuista. erään kaupungin amarilloa ja muutamaa muuta kuppilaa. turhia autolla ajamisia. valkoista sokeria ja vehnää, useita ruokia.
Turun sinappi. Siitä asti olen boikotoinut, kun se myytiin ulkomaille.
Tällä hetkellä tai yleensä.
-Keinomakeaa (aina),
koska oikea sokeri on oikeaa ainetta ja täyttä energiaa
-Eli kevyttuotteita, jotka sisältävät aspartaamia tai muita makeutusaikeita. Sokeri sokerina, vaikka sitäkinnpitäis varmaan vähentää.
-Lisäksi välttelen italialaisia luomukasviksia ja muitakin tuotteita, ei olis pitänyt katsoa yhtä dokkaria italian jätteendumppauksesta, en usko että italialaiset luomukasvikset on luomua....en kyllä tiedä muidenkaan etelämaiden luomutuotteista.
-Kevytlevitteet, niitä ei meillä syödä.
-katkaravut, eksoottiset lihat ja kalat, epäilen että niissä on enemmän tai vähemmän antibiootteja ja hormoneja, ja lisäksi ekologisuus ja eettisyys epäilyttää.
Prisma
Prismassa oon käyny useita kertoja mulla on ollu samat tavarat mukana mulla on omat kassit niin ei tarvitsisi aina ostaa ja mulla on mun laukku tietysti ja mulla pitää olla jotain mun tavaroita mukana joita mä tarvin ja mun täytyy vahtia että ei kukaan klepto vie. Ostokset laitan siihen reunoille että näen ne kun katson kauppalappua onko kaikki mitä tarvii. Oon myös usein käyny jonkun myyjän kassalla jossa aiemmin käyny. Niin myös viimeisellä kerralla ja koskaan aiemmin ei o mitään sanonu ja kysyny mistään ja nyt sitten yllättäen ja se myös käyttäytyi oudosti niin joku on sanonu sinne sen korvanappiin ja käskenyt maalittaa. Rahaa on menny paljon prismaan ja ostoksia on ollu aina jonkun verran kun ainakaan mä en todellakaan käy joka päivä. Niin oli ostoksia nytkin eihän siinä olisi järkeä kun on tosi paljon ostoksia ja sitten muka laittaisi jotain johonkin kassiin ja vielä kaupassa jossa käy usein. Eikä se tarkoita että kun jollain on jotain mukana joku laukku, kassi, reppu tai rinkka että sinne muka laittaa ei se tarkoita että on muka joku klepto kun jos joku on klepto ja vie niin se laittaa taskuihinsa tai sitten hihaan tai johonkin ties mihin
Ja sitten mistä voi muka tietää jos ei katso että onko muka laittanut niin mistä voi muka tietää että jos jossain tai jollain on jotain mukana jota sielläkin myydään että se on muka sieltä esim. Laastarit joita pitää aina olla mukana ainakin mulla kun mulla on hyytymishäiriö ja sitten joku saattaa väittää niin tahallaan joka ei perustu mihinkään todellisuuteen kun itse ainakin haluaisin tietää mitä mä olisin muka jostain kaupasta vieny ja milloin kun mulla on tapana maksaa mun ostokset ja sitten on sitä maalittamista ja niitä maalittajiahan riittää ja lisäksi sekoitetaan joihinkin tyyppeihin jos ne on jotain kleptoja niin se ei tee itsestäni kleptoa kun me ollaan täysin eri henkilöitä. Myös asiakkaiden kannattaa ottaa se kuitti ja tarkistaa hyvin kun on usein käyny niin että ne tuotteiden oikeat hinnat ei o ollu sitä mitä olisi pitänyt ja on silloin maksanut enemmän mitä olisi oikeasti pitänyt. Prismaan en sitten enää me ja niitä ruokia on muuallakin esim. Sale ja samoja vaatteita on ollu Citymarketissakin. Ja nyt kun kaikkien täytyy odottaa kun jokainen menee yksitellen ja myös pakkaa niin ei tarvi enää odottaa siinä viittätoista minuuttia kun edellinen saa pakattua ne ostoksensa joita sillä on koko iso kärryllinen. Mutta siinä käytävällä on muitakin kauppoja niin ei voi enää sitten käydä eikä tukea.
Iltapäivälehtiä.
Syinä ihmisten tarkoituksellinen tyhmistäminen ja pelon ja vastakkainasettelun lietsonta ja avoin propaganda, joka kohdistuu heikoimmassa asemassa oleviin. Eli lehtien lukijakuntaan.
- Hesarin keskustelupalstaa, voi kun tajuaisin täältäkin pysyä poissa. Heh.
- Aspartaamia
- Kevyttuotteita
- ei-luomutuotteita, aina kun valinta on mahdollista
- virvoitusjuomia ja pullovesiä. Käytän mielummin soda streamia kotitekoisen "vichyn" tekoon.
- sanomalehtitilauksia, uutiset voi lukea netistä ja katsoa televisiosta.
- Virpi Salmen kirjoituksia.
- Perhekerhoja ja leikkipuistoja. Hrrrrr!
- Kirkkoa. Kirkko ja valtio pitäisi ehdottomasti erottaa ja avioliittolain olla sukupuolineutraali.
- eläin"suojelu"järjestöjä jotka oikeasti tekevät rahaa eläinten hädällä. Näitä on mm. ulkomailta koiria suomeen raahaavat tahot, jotka vaarantavat samalla myös suomalaiset eläimet ja ihmiset.
- epäluotettavat hyväntekeväisyysjärjestöt ylipäätään. Teen toki hyväntekeväisyyttä, mutta vain sellaisten järjestöjen kautta jotka avaavat tilinpäätöksensä koko kansalle/maailmalle, ja jokainen näkee kuinka avustus käytetään.