Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo riidan yhteydessä

Vierailija
06.07.2011 |

MIETI SITÄ. Miten reagoisit ja miten ihmeessä toisen ajatuksia voi arvata, jos ei suostu kertomaan, mikä mieltä painaa vaan usein kommentoi tylysti: Mieti sitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi kysyt!?

Sun pitää mennä itseesi.

Vierailija
2/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaatko pukea ajatuksesi sanoiksi vai ainoastaan syyllistää muita tekemättä itse mitään omalle olollesi.

Jos mies ei osaa vastata, kohauttaisin olkapäitä ja sanoisin "Voitin!".

Ei riidoissa ole kyse voittamisesta, mutta jos mies pelaa omia pelejään, pelaisin minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni itsetutkiskelu voisi olla sinulle ihan paikallaan. Jos mies usein sanoo niin sehän voi olla, että loukkaat häntä jollakin tyylilläsi puhua tms.

Mitään femakko-selityksiä en usko, että olisi jotain vallankäyttöä... NAURETTAVAA.

Vierailija
4/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä itse sanot miehelle jotain häntä loukkaavaa. Sitten kysyt mitä se mököttää? Kyllä minäkin sanoisin noin tyhmään kysymykseen että mitäs luulet! Sinähän se satutit jotenkin!!! Sinun tarttee se tilanne muuttaa. Pahennat vaan tollasella meiningillä ettet muka ymmärrä mistä toinen loukkaantuu!

6

Vierailija
5/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhautumista. tyypillinen kitisijä joka yrittää vierittää omat ongelmat toisen niskaan ja saada tuntemaan siitä vielä syyllisyyttää. miettis ihan ite vaan, anna peili käteen

Vierailija
6/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vastaus, näin tämän itsekkin koen. Yritän keskustella ja kysyä mistä loukkaantui ja vastasi siihen, mieti sitä. Tuntuu kyllä siltä, ettei haluakkaan selvittää riitoja, vaan pitää oman kurjan mielensä ja olla oikeutetusti loukkaantunut. Ap

Vierailija
7/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi oli väkivaltainen, petti ja persoonallisuuhäiriö taatusti, vaikka ei mun tiedossa minkä diagnoosin sai.

Vierailija
8/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säkin samoin niin eiköhän ala löytyyn asioille sanoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi