Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen lastenhoito töihin?

Vierailija
06.07.2011 |

Olen siis kohta 18-vuotias tyttö Jyväskylästä, ja olen nyt ehkä viimeisen vuoden ajan koittanut etsiä perhettä joka tarvitsisi lastenhoito apua, mutta kaikki tuntemani ihmiset käyty läpi, ja tuloksena vieläkin se että hoidettavia lapsia ei ole löytynyt. Kysyisin siis että mistä voin kysellä/keneltä voin kysellä saadakseni töitä? Kyseessä siis voi olla vain jotain parin tunninkin hoito keikkoja..

Kiitos jo etukäteen vastanneille:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ehdotinkin sitä MLL kurssia. Tosin MLL kurssinkin käynyt asialliselta vaikuttava henkilö voi osoittautua ihan miksi tahansa. Tiedän itse kuitenkin tapauksia, joissa perheen hyvänä pitämä lastenhoitaja on löytynyt kaupanseinaäilmoitusen vuoksi.

Meillä on kotona 2-vuotias lapsi ja rehellisesti juuri sen vuoksi meillä ei ole maksullista lastenhoitajaa käytetty, että pelkään miten voi kehenkään luottaa. Vain isovanhemmat ja sisareni ovat joskus lyhyesti lastamme vahtineet ja tähän ei ole usein mahdollisuutta sillä asuvat kaukana. Vaikka oikeasti järki sanoo, että ehdottomasti suurin osa ihmisistä on luotettavia. Varmaan joskus uskaltaudun kokeilemaan. Minä voisin kuitenkin ottaa hoitajan vaikka kaupanseinäilmoituksesta (vallankin jos olisi jonkun hyvän kurssin käynyt jne). Jokatapauksessa olen ajatellut, että hoitaja saisi ensin hoitaa lasta kotonamme niin, että minä tai mieheni olisi paikalla. Tokihan tyyppi voisi silti olla huijari mutta kyllä tästä hyvin osviittaa saisi kuitenkin siitä, miten lapsen kanssa pärjää jne.

Mielenkiintoista olisi kuulla muiden kokemuksia siitä millä perusteella olette tuntemattomaan hoitajaan luottaneet ja millaiset hoitajat ovat osoittautuneet hyviksi, sellaisiksi joihin mielellänne turvaudette esim. vuosikausia.

Vierailija
2/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä kautta työnsaaminen. Jännä ettei ketään perheitä löydy. Minä ainakin ilahtuisin jos joku asiallinen nuori ihminen kysyisi haluaisimmeko häntä palkata satunnaisesti hoitamaan lastamme. Mutta olemem valitettavasti Helsingissä. Voit myös laittaa oman ilmoituksen esim. kauppojen seinille ja hoitopaikka.net taitaa olla myös suosittu. Sitä kautta ainakin etsitään hoitajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen miettinyt tuota MLL kurssin käymistä, mutta totesin että haluaisin työskennellä samassa perheessä, enkä vaihdella joka kerran eri perheeseen, siinä ei oikein lapsiin kerkeä saamaan minkäänlaista kontaktia/yhteyttä.

Mutta niin, oon ihmetellyt myös että ei tän näin vaikeeta pitäis olla:)

Vierailija
4/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsittiin juuri sinunlaista ns. vakihoitajaa satunnaiseen tarpeeseen silloin kun vielä siellä asuttiin. Uskoisin, että vastaavia on muitakin. Mainosta vaan itseäs tarpeeksi. Esim. nauvoloiden ilmoitustauluille. Käy se mll:n kurssi vaikka et heidän hoitajana jatkaisikaan. Kurssi herättää luottamusta lasten vanhemmissa ja palkkaavat helpommin.

Vierailija
5/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä kautta työnsaaminen. Jännä ettei ketään perheitä löydy. Minä ainakin ilahtuisin jos joku asiallinen nuori ihminen kysyisi haluaisimmeko häntä palkata satunnaisesti hoitamaan lastamme. Mutta olemem valitettavasti Helsingissä. Voit myös laittaa oman ilmoituksen esim. kauppojen seinille ja hoitopaikka.net taitaa olla myös suosittu. Sitä kautta ainakin etsitään hoitajia.

En halua olla ilkeä ap:lle, mutta kysymys teille muille: ottaako joku oikeasti ventovieraan ihmisen jostain kaupan ilmoitustaululta hoitamaan lapsiaan? Millä muulla kuin MLL:n kurssitodistuksella pystyy osoittamaan luotettavuutensa ja kykynsä hoitaa lapsia? Siis voihan "asialliselta vaikuttava" henkilö lopulta paljastua ties minkälaiseksi ryöstäjä-pedofiili-murhaajaksi?

Vierailija
6/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tota samaa asiaa mä oon myös miettiny, eli en haluis kyl välttämättä minnekkää kauppojen seinille laittaa ilmotuksia koska en ainakaa ite kattois sieltä välttämättä ketään lastenhoitajaa jos ois tarvis... Et pitääpä koittaa keksiä joku muu tapa:/ Lisää ideoita kehiin:)

Vierailija
7/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi