Halusin tavata erään lesbonaisen, mutta hän sanoi,
että hän ei kuulu samaan kastiin kuin minä. Mitä ihmettä hän sillä tarkoitti?
Taustoja: olin jo aiemmin vihjannut, että olen kiinnostunut hänestä, vaikka olenkin naimisissa miehen kanssa (lyhyesti viestitse). Hänen puoleltaan ollut paljon flirttiä ym silmäpeliä.. mutta mitä hän mielestänne tarkoitti?
Kommentit (8)
Onko tämä ehkä tuhannes aloitus aiheesta "se lesbo ei halua hipsutusmeininkiä minun naimisissa olevan heteronaisen kanssa"? No ihme, ei kukaan tuollaista pakkomielteistä ällöttävää pettäjää haluaisikaan - varsinkaan kun et edes itse tiedä mitä haluat. Koita ymmärtää, että kovinkaan moni aikuinen ihminen ei ole kiinnostunut identiteettiongelmaisen lehmän kanssa vahtaamisesta, varsinkaan kun mukana pyörii tämän naudan aviomies.
Lopeta jo. Mitä ilmeisimmin tuo nainen ei halua todellakaan olla tekemisissä kanssasi. Olisitko itse kiinnostunut jostakin naimisissa olevasta ihmisestä, joka haluaisi etsiä itseään ja käyttää sinun ruumistasi tja persoonaasi tässä kivassa pikku kokeilussa?
Aikuistu.
Minulla on hieman samanlainen tilanne. Olen siis naimisissa, mutta yllättäen huomannut ihastuneeni toiseen naiseen (joka tosin tod.näk. hetero)!!!
Niin ja en ole aina ollut kiinnostunut, olen ns myöhään herännyt tähän asiaan.
ap
Olisitko itse kiinnostunut jostakin naimisissa olevasta ihmisestä, joka haluaisi etsiä itseään ja käyttää sinun ruumistasi tja persoonaasi tässä kivassa pikku kokeilussa?
Ette uskokaan kuinka monen " biseksuaalin " tai " itseään etsivän " kokeilukappaleeksi minäkin olen joutunut. Joillekin riittää ihan se, että käydään kerran treffeillä. He saavat sillä rauhan itselleen, huomaavat että tämä ei ollut heidän juttunsa. Toisten taas pitää päästä ihan sänkyyn asti, että voi illanistujaisissa kehaista, että olenpa kuulkaa kerran pilluakin nuolaissut. Eikä todellakaan ole kyse siitä, että sänkyyn olisi hypätty ensimmäisillä tai toisilla treffeillä. Kun uusien kokemusten hinku on niin suunnaton, niin toista ihmistä saatetaan vedättää kuukausitolkulla. Koettu on.
Aikaisempi kirjoittaja mainitsi tuossa lesbojen väheksyvän biseksuaaleja. Ehkä tällaisen vaikutelman saakin. Minä ja muut tuntemani lesbot olemme kyllä aivan yksimielisiä siitä, että biseksuaalien kanssa ei vain voi vakavasti treffailla, koska heille nainen elämänkumppanina ei tunnu olevan yhtä vakavastiotettava kuin mies. Tämä ei tietenkään päde missään nimessä kaikkiin biseksuaaleihin eikä eteenkään aitoihin tapauksiin, mutta harmittavan moneen silti. On niin monesti sattunut jo, että ei enää tee mieli ottaa riskejä. Hemmettikö siinä sydänten särkemisessä on niin hienoa? Vai eivätkö naiset vain tajua, että lesbot ovat ihmisiä siinä missä heterotkin, ihan tunteineen kaikkineen?
Ihmettelen vain, mihin hän on sitten pyrkinyt sillä, että on todella selkeästi flirttaillut minulle, silmäpeliä, lähelle hakeutumista, huomioimista... jne. ja sitä on jatkunut kauan. Sitten kun teen jonkinlaista aloitetta, niin hän ei haluakaan tavata, kun hän kuuluu eri kastiin kuin minä. Mitä hän tuolla kastilla mielestäsi tarkoittaa?? Tietysti ymmärrän, jos hän ajattelee, ettei halua olla perheenrikkoja tmv, koska olen perheellinen ja naimisissa, mutta MIKSI sitten on flirttaillut?? Sitä en ymmärrä.
ap
itsekin olen yrittänyt aikoinani (kun luulin olevani bi) heittää lepakkojen kanssa läppää, ei oikein mennyt läpi koska minua ei otettu vakavasti...jos ymmärrät.
väheksyvät bi -seksuaaleja (en tiedä pidätkö itseäsi sellaisena), kokevat kai olevansa jonkinlaisia kokeilukappaleita...