Onko kellään " roskishaamu" muuttunut oikeaksi plussaksi??
Kommentit (14)
paketin ohjeessakin oli vissiin että jos ei kuukautisia kuulu negan jälkeen (roskishaamua ei mainittu, hehe)niin testaa parin päivän päästä uudelleen?
Mutta se raskaus ei sitten kestänyt loppuun asti. :(
Parempaa onnea sinulle ap!
Se oli myös apteekin testi. Ja nyt tuolla sängyssään nukkuu reilun vuoden ikäinen poika, meidän ikioma roskishaamu : )
Näiden kokemusten perusteella mua alkaa kyllä jänskättää, miten maltan oottaa pari päivää:)
varmistui oikeaksi plussaksi 3 päivää myöhemmin SureStepillä. Nyt rv 27+1. Plussa ilmestyi Apteekin testi ruutuun paljon myöhemmin kuin testin 10 min. raja, tarkkaa aikaa en tiedä kun ei oltu muutamaan tuntiin kotona. Kotiin tullessa katsoi testiä uudelleen ja haamu siinä oli.
testannut joten yritän ainakin sen pari päivää odotella luulisi sen sitten näyttävän. En edes kyllä tiedä tarkkaa testauspäivää kun on niin epäsäännölliset 23-28kp.
Hassua jos nyt tärppää luomusti meinaan ollaan menossa uuteen ivf-hoitoon joulukuussa... sen takia jalat pysyy kyllä visusti maassa, mutta ilmeisesti toivoa on:)
On nyt 2v1kk ikäinen :0). Odota nyt muutama päivä ihan ilman testaamista, ja voit muutenkin huomata raskauden - minulla ainakin alkoi kuvotus ja oksentaminen viikon päästä siitä, kun miehen kanssa yhdessä arvuuteltiin sitä testin tulosta ;0)!
ONNEA matkaan!
Testaapa huomenna uudestaan ja vaikka aamuvirtsasta, todennäköisesti plussa näkyy hyvin selkeästi!
Ehkä noin puolen tunnin päästä katsoin testiä, ja siinä se oli. kp 33/31
Taisin olla vähän innokas!!!
Nyt se haamu on pian 2-vuotias!!! :)
Eli ONNEA ap!!!
YLLÄTYS!!
uusi testi tehty ja nyt ei tullut edes " roskishaamua" eli se edellinen taisi olla jotai hiusvärilaatikon aiheuttamaan huurua heh heh:) kun kirjaimellisesti kaivoin sen roskista. Olishan se ollut liian hyvää ollakseen totta.
ap
Se on ollut ehkä ns. kemiallinen raskaus? Mulla käynyt useita kertoja niin vaikka haalea viiva onkin ilmestynyt 5 minuutin sisällä testauksesta. Eilen viimeksi sain tämmöisen haamun ja äsken tuli housuihin ruskeaa tuhrua... Että taas taitaa mennä kesken ennen kuin edes raskaus kunnolla alkaakaan :(
Varaudu siihen että vuoto ja kivut voivat olla kovemmat kuin normaalisti menkkojen aikana. Mulla käynyt niin niissä tapauksissa kun menkat ovat olleet myöhässä pari päivää ja testiin on tullut haalea viiva.
Kyllä ottaa päähän tämä tämmöinen!!! Voimia sinulle tulevaan ja toivotaan että meille kummallekkin vielä se tummakin viiva joku päivä testiin ilmestyy!!!
välillä kyllä usko todella kovalla koetuksella!!
ja ensin oli negaa, heitin pois mutta jostain syystä kävin kurkkaamassa n. tunnin päästä ja super haalea siinä olla tönötti ja jopa mies näki sen;)
Noh täytyy testata muutaman päivän päästä uudestaa vai milloin teitte uuden testin?