Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä asiasta olet viimeksi reklamoinut?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ostin jäätelön heidän ilmoituksen perusteella. Sain täysin ala-arvoisen vastauksen enkä hyvitystä.
Kuva mista innostuneena jäätelön ostin oli iso ja jäätelöä oli ainakin puolet vähemmän. Vastaus tuli nopeasti ja mulle kerrottiin jäätelöä oli oikea määrä mikä on heidän annoskoko. Eli valokuvaan voi laittaa ISON annoksen ja veloittaa sen verran mitä siinä lukee mutta oma moka jos olen niin tyhmä että kuvittelen annoskoko olisi sama kun kuvassa.
Oli vielä pieni summa mutta vastaus oli ihan just sieltä. Ylläri pylläri vastaaja oli virolainen.